Wales Rally GB, СД17: вечір Тянака і Сольберга

Час від часу виникає питання, якими ж критеріями керуються організатори ралі при виборі місця для коротких глядацьких спецділянок. Зрозуміло, одним з головних критеріїв є можливість розмістити найбільшу кількість уболівальників в околицях траси… Але часом місце для таких заїздів та конфігурація траси викликають легке здивування – нинішнє Wales Rally GB не стало винятком. Цього року на британському ралі є три таких міні-допи – пролог на автодромі Oulton Park (слід визнати, чудова ідея), доп Slate Mountain в кар’єрі-каменоломні (невелика дистанція дивує, але доп можна назвати цікавим) плюс «міський» СД Colwyn Bay, «прибудований» на паркінгу на березі Ірландського моря. Невигадлива конфігурація цієї спецділянки дивує – пряма, з’їзд з неї на паркінг, невелика «петелька» з парою поворотів, виїзд назад на дорогу, чергова пряма, розворот і назад по прямій майже до самої точки старту. І більше нічого! Єдина цікава річ – пляж на набережній Колуін-Бей…

Перерва між передостанньою та останньою спецділянками суботи виявилася чималою – учасникам потрібно було подолати майже 110 км, щоб дістатися до старту Colwyn Bay і нарешті завершити сьогоднішню програму (на цю подорож було витрачено понад дві години). Невелика дистанція цієї спецділянки (тільки 2,4 км) майже не залишала шансів на якісь суттєві перестановки на фініші дня, але заїзди на ньому все одно принесли пару цікавих результатів. Андреас Міккельсен після чергового «животворного копняка» знову відірвався на пару секунд від Елфіна Еванса в боротьбі за п’яте місце, а Отт Тянак закрив суботу кращим часом на допі й перед завтрашнім фіналом випереджає Тьєррі Ньовілля рівно на 11 секунд – непоганий запас часу перед недільними 38,42 км бойової дистанції. Але найпомітнішою подією вечора стала результативна атака Петтера Сольберга – чемпіон світу 2003 року за кермом Volkswagen Polo GTI R5 показав на Colwyn Bay сьомий час в абсолюті, а перед цим прорвався на першу позицію в заліку WRC-2 й тепер випереджає П’єра-Луї Лубе на 12,5 секунд!

Становище після СД17
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:42.02,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,0
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +17,3
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +26,5
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +46,9
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +51,4
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.07,9
8. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +4.59,6
9. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +9.16,0
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +9.30,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Twitter (Petter Solberg)

05-10-2019 14631
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца