Wales Rally GB, СД12: Ньовілль сповільнюється, Citroen прискорюється

Після драматичної помилки на попередньому допі Тьєррі Ньовілль відчутно скинув темп – на 20-кілометровому допі Dyfi бельгієць фінішував тільки з десятим (найгіршим серед учасників категорії WRC) результатом, поступившись кращому на допі пілотові 7,4 секунди. Ну а цим самим кращим пілотом став Отт Тянак. Протягом сезонів 2016-2018 років ми з гонки в гонку отримували задоволення від непередбачуваності і інтриги, яка перетворила Чемпіонат світу з ралі на приголомшливо цікаву подію. Схоже, Отт Тянак повертає нас у часи Себастьяна Льоба, коли сподіватися на боротьбу можна було тільки за місця, починаючи з другого.

Другий час на спецділянці Dyfi виявився одразу за двома екіпажами, причому – екіпажами однієї команди. Citroen з ранку виглядає досить непогано, і, хоча розриви між учасниками вже не такі вже маленькі, Брін і раніше претендує на четверту позицію, яку займає зараз Ярі-Матті Латвала, який поступово втрачає свою перевагу. На Dyfi фін, показавши шостий результат, поступився Брінові майже трьома секундами. Тепер ірландець відстає від свого конкурента на 3,6 секунди, які бажано відіграти до сервісу, де тойотовци, швидше за все, внесуть зміни в налаштування автомобіля Латвали.

Турнірне становище після СД12
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 39.31,4
2. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +45,7
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +50,2
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +50,8
5. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +54,4
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.09,5
7. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.21,1
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.30,0
9. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.32,5
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +5.24,6

06-10-2018 5231
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца