Wales Rally GB, СД10: претендент і чемпіон

Все ж ця битва за перемогу та подіум з участю мінімум чотирьох головних претендентів (Кріса Міка, Отта Тянака, Себастьяна Ож’є, Тьєррі Ньовілля) насправді сильно відволікає від усіх інших подій на валлійських трасах. Якщо на час забути про аварії Есапекки Лаппі і Ярі-Матті Латвали, то можна побачити чимало інших неприємностей на всіх рівнях. Наприклад, раптом виявилося, що в заліку WRC-2 Pro залишилися тільки два екіпажі з п’яти – з гри вже вийшли Хейден Паддон, Мадс Остберг, Гас Грінсміт, тобто M-Sport WRT спромігся вибути в повному складі… Та й для вцілілих представників Skoda Motorsport траси Уельсу стали неабияким випробуванням – Калле Рованперя на передостанньому допі дня доїжджав на пробитому колесі, втратив майже півтори хвилини і віддав лідерство у своїй категорії (і ще місце в Топ-10 абсолюту) своєму одноклубнику Яну Копецкому. У WRC-2 теж чималі якісні втрати – Олівер Сольберг, Каєтан Каєтановіч, Оле Хрістіан Вейбю…

Здається, в сутінках Отт Тянак почувається краще за всіх – естонець як набрав темп на попередньому допі, так і продовжував гнати на повній швидкості до самого фінішу секції та дня. Підсумок п’ятниці для нього просто чудовий – друга поспіль виграна спецділянка та прорив на позицію лідера! А ось Кріс Мік явно пропустив цей удар і «поплив», як боксер після нокдауну – ольстерець не тільки миттєво позбувся першої позиції в ралі, але і відкотився на третє місце, пропустивши вперед Себастьяна Ож’є… Поки що у Toyota Gazoo Racing відмінна картина, навіть незважаючи на інцидент з Ярі-Матті Латвалою – два екіпажі команди Томмі Мякінена йдуть в трійці лідерів, випереджаючи всіх суперників з Hyundai Motorsport. Але це тільки вступ до виснажливої битви, яка чекає на всіх в суботу… По-перше, п’ятірка лідерів валлійського ралі (включаючи два основних екіпажі Hyundai) в інтервалі менше півхвилини – Андреас Міккельсен на своєму п’ятому місці відстає від лідера лише на 25,7 секунди! По-друге, завтра на претендентів чекають сім спецділянок загальною довжиною 151,24 км – і при цьому жодного денного сервісу! Передбачені тільки ранковий і вечірній сервіси, заміна шин і дозаправляння…

Становище після СД10
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:14.30,8
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +3,4
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +3,6
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,4
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,7
6. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,5
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +37,4
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +51,8
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +2.56,6
10. Копецкі/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5 evo) +4.01,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Citroen

04-10-2019 9488
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца