Wales Rally GB, пролог: перший хід – за Toyota

Як і в минулому році, британський етап чемпіонату світу відкривав короткий пролог на іподромі Tir Prince Raceway. Конфігурація цієї спецділянки дуже проста – екіпаж стартує прямо на овальному треку, робить по ньому майже повне коло, потім трохи «кружляє» на вузьких доріжках, після чого і завершує свій заїзд. В порівнянні з минулим роком була тільки одна зміна – дистанцію цього міні-допа трохи збільшили, з 1,49 км до 1,7 км (додали ще кілька поворотів і петель на доріжці за межами іподрому). Порядок старту знов постаралися збалансувати таким чином, щоб глядачам не довелося надто довго чекати на «десерт», але й щоб вони не втратили занадто швидко інтерес до подальших заїздів. Спочатку на трасу вирушила група з 17 місцевих екіпажів (частина з них заявлена в національних заліках), після чого надійшла черга основної групи – всі 11 заводських екіпажів на WRC (в зворотному порядку, від Крейга Бріна до Тьєррі Ньовілля), учасники WRC-2 і WRC-3. І якраз після цього програму заїздів закривала вся решта учасників. Всього ж на старті було 57 екіпажів.

Сьогодні вболівальники не мали нагоди занудьгувати – спочатку вранці був трохи навіжений шейкдаун, під час якого не раз довелося похвилюватися (особливо коли сталася аварія Отта Тянака, а пізніше запанувала плутанина з часами Теему Сунінена). Потім з’явилося повідомлення про те, що в M-Sport Ford WRT не стали ризикувати і відмовилися від установки оновленого двигуна на автомобілі Себастьяна Ож’є – ще на початку тижня під час тестів виникли проблеми з новим силовим агрегатом. В команді прийшли до висновку, що за нинішніх умова краще зробити ставку на надійність – скоріш за все, двигун повинні допрацювати якраз до каталонського етапу. В цілому, пролог не приніс жодних несподіванок – п’ять кращих екіпажів WRC-2018 (Тьєррі Ньовілля, Отта Тянака, Себастьяна Ож’є, Есапеккі Лаппіи і Ярі-Матті Латвали) взяли п’ять перших місць за підсумками заїздів, при цьому всі вклалися менше ніж в секунду. Кращий час належав Лаппі, а його колеги з Toyota Gazoo Racing стали другим (точніше, Латвала розділив позицію з Ньовіллем) і п’ятим (Тянак). Тепер майже вся увага переміститься на завтрашній день – в п’ятницю заплановані дев’ять допів і 110,76 км.

Становище після СД1
1. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) 1.21,6
2-3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,3
2-3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +0,3
4. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +0,7
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,9
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,7
7. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,9
8-9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2,2
8-9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +2,2
10. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2,5
11. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +2,8
12. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +3,0
13. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +3,0
14. Соланс/Марті (E, Ford Fiesta R5) +3,1
15. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +3,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (Jari-Matti Latvala), Toyota

04-10-2018 10732
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца