VW Polo R5: клієнтам доведеться почекати…

Тиждень тому запанував такий ажіотаж, коли Volkswagen Motorsport остаточно підтвердив, що виставить на RallyRACC Catalunya – Costa Daurada два новенькі автомобілі VW Polo GTI R5 – з Петтером Сольбергом та Еріком Камійї за кермом. І на цьому тлі якось швидко загубилася дуже важлива «клієнтська» тема – коли ж замовники нарешті отримають в своє розпорядження і зможуть задіяти на трасах довгоочікувану німецьку техніку? Все ж кількість замовлень на нову машину (з цим у VW Motorsport проблем дійсно немає, якщо вже німці висловили готовність побудувати до 50 машин до кінця 2019 року) і кількість отриманих примірників – це дуже різні речі… Ще кілька тижнів тому часто виникали згадки, що відразу дві бельгійські команди, BMA і THX Racing, планують виставити до трьох VW Polo GTI R5 на Rallye du Condroz-Huy – фінальному етапі чемпіонату Бельгії, який відбудеться 2-4 листопада (якраз через тиждень після світової прем’єри VW Polo GTI R5 на іспанському раунді WRC). Але реальність виявилася зовсім не такою безхмарною, як хотілося б…

Ще тиждень тому бельгійський портал Speed Magazine опублікував новину, яку до останнього часу мало хто помітив – якраз про те, що BMA і THX Racing не встигнуть вчасно отримати нові VW Polo GTI R5, тому їх прем’єра на ралійних трасах Бельгії буде відкладена вже на наступний рік. За словами Шарля-Анрі Бонне, президента Belgian VW Club, після омологації автомобіля (запланованої на1 жовтня) всі сили VW Motorsport кинуть на те, щоб створити потрібний запас запчастин і комплектуючих – в іншому випадку майже напевно виникнуть проблеми з обслуговуванням машин і забезпеченням клієнтів всім необхідним. Як дав зрозуміти Бонне, VW Polo GTI R5 зможе з’явитися на Rallye du Condroz-Huy тільки в одному випадку – якщо машину виставить саме заводська команда Volkswagen Motorsport (приблизно так само, як зробить це на іспанському етапі WRC)… В цілому, обережність німецької компанії можна зрозуміти – не забулися хронічні проблеми, з якими зіткнулися клієнти Peugeot Sport і Citroen Racing в 2014 році, коли нові 208 T16 і DS3 R5 постійно «тішили» пілотів і команди усілякими «дитячими хворобами». Цікаво, що вийде з такої перестраховки у німців?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото VW Motorsport

27-09-2018 9432
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца