VW Polo GTI R5: відомі перші власники

У Volkswagen Motorsport намагаються не форсувати події з підготовкою і продажем нових VW Polo GTI R5 (автомобіль отримає міжнародну омологацию тільки влітку 2018 року, а перші клієнти отримають замовлені машини восени), але попит все одно помітно перевищує пропозицію – ще півтора місяці тому промайнуло повідомлення, що перші 15-20 примірників вже розпродані… А недавно німецька компанія оприлюднила список покупців – хто готовий був заплатити за абсолютно новий автомобіль, який досі проходить програму випробувань, після чого майже рік чекати його отримання. Список цікавий, але все ж варто придивитися до набагато уважніше – бо надто цікавий розподіл машин вийшов…

Три машини йдуть до Раймунда Баумшлягера в BRR (Baumschlager Rallye & Racing GmbH), три вирушать до Бельгії (дві в відому команду BMA і одна в THX Racing). Два екземпляри поїдуть до Фінляндії, в команду Printsport Oy (яка відома в першу чергу тим, що стала «стартовим щаблем» для Есапеккі Лаппі і Оле Хрістіана Вейбю). Два автомобілі опиняться в Італії – в команді HK Racing. По одній машині опиняться в Швеції (в місцеву команду Kristoffersson Motorsport, яка готується до дебюту в ралі) і Португалії (точних даних немає, але начебто для Педру Мейрелеша). Як вже було відомо і раніше, попит на нові VW Polo GTI R5 є також за межами Європи – три автомобілі будуть відправлені до Південної Америки (точніше, в Парагвай, який вже кілька років є місцевим «заповідником» для європейської техніки S2000 і R5).

Цікаво, що прихід VW Motorsport в клас R5 поки що найсильніше б’є по Skoda Motorsport (майже в половині випадків нові Polo GTI R5 замінять Fabia R5). Починаємо рахувати – три позиції в BRR Баумшлягера (до того багато років працював з WRC, S2000 і R5 від Skoda), дві в BMA (використовував мінімум дві Skoda Fabia R5), дві в Printsport Oy (в 2016-2017 роках використовували шкодівську техніку)… Додамо до цього переліку Kristoffersson Motorsport, яка хоч і придбала недавно Skoda Fabia R5, але планує восени перейти на VW Polo GTI R5. А якщо підтвердяться чутки про Педру Мейрелеш, то матимемо ще один приклад заміни Skoda на VW… Тобто мінімум в семи випадках (а то і в дев’яти) з п’ятнадцяти німецька марка просто витіснить чеську. Фактично, новими «нішами» стали лиш варіанти з THX Racing (нова команда, ралійна філія кільцевої команди DG Sport Compétition), з італійською HK Racing (до останнього часу працювала з Ford Fiesta RS WRC і Ford Fiesta R5) і парагвайцями (хоча там теж далеко не все ясно – хто саме буде виступати на нових Polo GTI R5).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото VW Motorsport, motorsport.com

24-01-2018 23341
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца