VW Motorsport вживає заходів

Серія пожеж на нових Volkswagen Polo GTI R5 змусила всіх звернути погляди до Volkswagen Motorsport – як швидко німці виявлять «слабке місце» в конструкції своїх автомобілів? Тим більше, що клієнти вже почали замислюватися – чи варто так ризикувати? Принаймні, перед Rally Italia Sardegna відразу два екіпажі вирішили про всяк випадок переозброїтись – німець Альберт фон Турн-унд-Таксіс і поляк Каєтан Каєтановіч змінили свої VW Polo GTI R5 на більш безпечні Skoda Fabia R5. Водночас з’ясувалося, що за пару місяців було навіть не чотири, а п’ять пожеж нових Volkswagen Polo GTI R5, причому відразу три відбулися протягом одного уїк-енду – дві на Rally de Portugal (у португальця Педру Мейрелеша і норвежця Оле Хрістіана Вейбю) і одна на швейцарському Rallye du Chablais (у місцевого пілота Седріка Альтхауса). Абсолютно гнітюча статистика – все ж з 29 випущених Polo GTI R5 встигли «підгоріти» п’ять екземплярів, тобто кожна шоста машина… Будь-яка страхова компанія від таких цифр просто схопиться за голову і підніме страховий внесок до самих хмар!

Найбільша удача полягає в тому, що на Rallye du Chablais Седрік Альтхаус встиг помітити негаразди, вчасно зупинився і майже відразу погасив джерело майбутньої великої пожежі. Завдяки цьому автомобіль практично не постраждав, інженери Volkswagen Motorsport нарешті отримали повністю вцілілий зразок для досліджень, а не чергове міні-«згарище», в якому все вже вигоріло майже до голого металу. Виявилося, пожежі виникали не через якусь одну несправну деталь… Склався цілий ланцюжок проблем – паливний бак розташований впритул до вихлопної труби і кардану, опорний кронштейн часом не витримував навантажень в змаганнях, відбувався контакт бака з двома гарячими вузлами (розпечена вихлопна труба плюс розігрів від тертя валу). Відповідно, паливний бак починав перегріватися, в ньому накопичувалися пари бензину (особливо в спеку). Ось тут теж знайшлося слабке місце – не спрацьовував запобіжний клапан, тиск в бензобаку зростав, кришка горловини під тиском деформувалася і починався витік палива. Що відбувалося далі – пояснювати вже не треба.

У Volkswagen Motorsport дуже швидко запропонували цілий ряд змін, які повинні нарешті усунути це «слабке місце»: оптимізована теплоізоляція паливного бака; встановлений металевий опорний кронштейн; збільшено відстань між паливним баком і вихлопною трубою; модернізована система вентиляції паливного бака, щоб запобігти підвищенню тиску в ньому у випадку нагрівання задньої частини машини. Для всіх без винятку клієнтів Volkswagen Motorsport роботи з модернізації автомобілів будуть проведені безкоштовно. Після всього цього залишається тільки набратися терпіння і подивитися – як швидко будуть переобладнані всі VW Polo GTI R5 і скільки часу буде потрібно клієнтам, щоб повернути довіру до цієї насправді «запальної» машині? Тим більше, конкуренти теж не гають часу – зараз вже є нова Skoda Fabia R5 Evo плюс на підході наступна версія Ford Fiesta R5 (автомобіль розроблений майже заново, тому переробки обіцяють бути не «косметичними»).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото diariodeavisos.elespanol.com, Twitter

10-06-2019 1953
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца