Вміння протестувати

Після фінішу Rally Hungary сталася досить цікава і навіть трохи скандальна подія, яка наочно засвідчила – ралі (як і весь автоспорт у цілому) є комплексною дисципліною, в якій безпосередня боротьба на трасі є лише одним з основних компонентів. Все почалося з того, що Олівер Сольберг в суботу ввечері впіймав один за іншим два проколи й змушений був добиратися до сервісу на «розпатланому» колесі (екіпаж після фінішу секції замінив голий диск на колесо зі спущеною шиною)… Як відомо, сучасні ралійні правила вимагають, що на дорогах загального користування екіпаж може переміщатися лише в тому випадку, якщо автомобіль зберіг всі чотири колеса зі шинами на них. Закономірно, що цей епізод не залишився непоміченим і були подані відразу два протести – Грегуара Мюнстера (головного суперника Сольберга в ERC1 Junior) і Sainteloc Junior Team (команди Олексія Лукьянюка). Підсумки вийшли досить несподіваними – обидва протести відхилені, будь-які санкції до Олівера Сольберга не були застосовані, результати угорського ралі залишилися незмінними.

Подробиці розгляду цього інциденту здивували багатьох – адже нечасто буває, щоб відразу два протести були відхилені через порушення процедурних правил, причому абсолютно різних! У Мюнстера «прокололися» з оплатою внеску – не внесли гроші відразу, а коли схаменулися, було пізно. Оплату необхідно було здійснити до 19.38 (тобто протягом 30 хвилин після публікації попередніх результатів ралі), а гроші були внесені в 19.40 – це при тому, що протест був поданий ще о 19.00. Набагато більш несподіваною виявилася помилка Sainteloc Junior Team, яка примудрилася адресувати протест зовсім не тій офіційній особі – директору ралі (Clerk of the Course) замість голови стюардів (Chairman of the Stewards). Дві помилки – і два протести «пішли в нікуди»… Можна довго сперечатися та доводити, що це несправедливо, що це зайва бюрократична тяганина і т.д. Але факт є факт – всі процедури однозначно прописані у спортивному кодексі та регламентах, кожен учасник повинен дотримуватися встановленого порядку. Після таких новин мимоволі згадуєш жартівливу аксіому Кана й Орбена: «Якщо ніщо інше не допомагає, прочитайте, нарешті, інструкцію!» (у нашому випадку спортивний кодекс і регламенти).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ewrc-results.com

10-11-2020 5403
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца