Високогірні тести Toyota Gazoo Racing

У колектива Томмі Мякінена гонка у Мексиці, скоріш за все, не викликає особливо приємних спогадів. Після подіуму у Монте-Карло 2017 та блискучої перемоги в ралі Швеції, мексиканський етап став для команди просто шоком. Якщо Юхо Хяннінен хоча б епізодично пробивався на третє-четверте-п’яте місця (проте на фініші все одно був лише сьомим), то Ярі-Матті Латвала протягом усієї гонки знаходився у хвості групи лідерів. Тож ралі Мексики 2018 напевно викликає в тойотівців бажання реваншу. Перед стартом у Америці команда провела гравійні тести у Іспанії.


Ярі-Матті Латвала: «Приємно знову повернутись на гравій. Я із нетерпінням чекаю на ралі Мексики – першого гравійного етапу сезону, тож ці тестові дні дуже важливі. Дані, які ми отримали минулого року на ралі Мексики, було передано до інженерів Toyota у Японії, оброблено, і тепер ми можемо втримувати температуру двигуна в потрібних межах, при цьому мінімізувавши втрати потужності. У минулому році саме це було причиною наших проблем у Мексиці. Команда доволі наполегливо працювала над цією проблемою, тож я сподіваюсь, що тепер ми будемо конкурентоздатними. Мексика – це гонка на витривалість. І зараз я відчуваю, що ми виходимо на старт із достатньо міцним автомобілем».

Есапекка Лаппі: «Це вкотре щось нове для мене, адже це буде мій перший старт у Мексиці (минулого року Yaris WRC для Лаппі був готовий лише до гонки у Португалії – ред.). Звісно, приємно їхати на гравії, але це буде нове для мене ралі із новими спецділянками та новими дорожніми умовами. Зараз ми проводимо тести на великій висоті над рівнем моря. У Європі, звісно, знайти таке місце непросто, але нам потрібно максимально наблизитись до умов, які будуть у Мексиці. Мені потрібно звикнути до іншої поведінки автомобіля, викликаної втратою потужності. Думаю, це відобразиться на стилі пілотування. Мені потрібно більше практики для того, щоб не робити дрібних помилок при пілотуванні цього автомобіля на гравії».


Отт Тянак: «Мексика, як завжди, буде унікальним та дуже складним етапом, який докорінно відрізняється від інших гонок. У першу чергу – через велику висоту над рівнем моря. Через нестачу кисню буде важко і нам, і автомобілям, тож доведеться попрацювати. І все ж таки приємно відправитись туди, де тепло та сонячно. Мені потрібно багато чого вивчити, бо це буде перша гравійна гонка для мене на цьому автомобілі. Цікаво спостерігати, як автомобіль реагує на зміни налаштувань. Ми намагаємось вчитися як можна швидше та максимально покращити налаштування автомобіля. Тож два ці дні доволі напружені. Як ми бачили на попередньому етапі, стартова позиція може бути доволі важливою. А наші стартові позиції нададуть нам перевагу у боротьбі за перемогу».

 

03-03-2018 2286
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца