Велика програма Кацути

У Toyota Gazoo Racing поступово формують свою програму виступів в ралійному чемпіонаті світу 2020 року – відповідно, паралельно визначають всі ключові параметри логістики в наступному сезоні. Перший крок був зроблений два тижні тому, коли японсько-фінська команда оголосила свій основний склад, до якого увійшли шестиразовий чемпіон світу француз Себастьян Ож’є (який отримав свободу після стрімкого відходу Citroen Racing), досвідчений британець Елфін Еванс (перейшов з M-Sport Ford WRT) та фін Калле Рованпера (після здобуття титулу в WRC-2 Pro в складі Skoda Motorsport перейшов у вищу лігу). Однак це була лише основна частина програми Toyota Gazoo Racing на наступний рік – адже в запасі у тойотовців ще перебували фін Ярі-Матті Латвала та японець Такамото Кацута, для яких теж намагаються підібрати якусь ефективну програму виступів. Тим більше, FIA недавно якраз дозволила застосування «додаткових» команд (Team B), які можуть залучити ще один екіпаж на окремих етапах – чудова можливість дати по кілька стартів Латвалі та Кацуті.

Сьогодні вранці нарешті була представлена програма для Такамото Кацути, який після чотирьох з гаком років «стажування» в Європі на Subaru Impreza WRX STI, Ford Fiesta R5 та Toyota Yaris WRC отримав можливість регулярних виступів у вищій світовій лізі. У 2020 році для нього заплановані вісім стартів у WRC – в рідній Японії та всі сім європейських етапів (Монте-Карло, Швеція, Португалія, Сардинія, Фінляндія, Німеччина, Великобританія). Таким чином, Toyota Gazoo Racing в наступному році проведе майже дві третини сезону з чотирма екіпажами! Непоганий варіант для чемпіонату, де залишилися тільки три заводські команди – можна сподіватися, що на багатьох етапах вболівальники побачать по десятку екіпажів на техніці WRC… Однак факт такої солідної програми молодого японця змусив замислитися про подальші перспективи Ярі-Матті Латвали – адже ще зовсім недавно фін планував до п’яти стартів у WRC, серед них в Швеції та рідній Фінляндії. Тепер, схоже, є тільки два варіанти подальшого перебігу подій – або Латвала переходить на посаду тест-пілота, або в Toyota Gazoo Racing раптом знайдуть якісь додаткові ресурси й на деяких етапах виставлять по п’ять машин.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

13-12-2019 1680
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца