Велетенська програма Toksport WRT

За останні пару років вже встигло скластися стійке враження, що німецька команда Toksport WRT (базується в невеликому населеному пункті Квіддельбах, практично на території легендарної траси Nürburgring) має намір стати однією з найсильніших приватних команд Європи (на кшталт PH Spot). Принаймні, її ралійні програми з кожним роком досягають все більшого розмаху – в минулому сезоні Понтус Тідеманд став віце-чемпіоном WRC-2 і разом з Ейвіндом Брюнільдсеном забезпечив Toksport титул у командному заліку. Зараз німецька команда вже запустила цілу низку великих ралійних програм… По-перше, запросила норвежця Андреаса Міккельсена та болівійця Марко Буласію, з якими має намір виграти особистий і командний заліки у WRC-2. Крім того, для Міккельсена запланований також повний сезон у чемпіонаті Європи, що забезпечить максимум інтриги – чи вдасться норвежцю протягом одного сезону завоювати найвищі титули як у WRC-2, так і в ERC. По-друге, Toksport WRT активно співпрацює також зі Rеnault Sport і стала головним організатором нового монокубку в рамках ERC – п’ятиетапної серії Clio Trophy by Toksport WRT (зі новими Clio RSR Rally5)…

Однак навіть такий солідний перелік різноманітних проектів і програм команда все одно є неповним – адже Toksport WRT буде представлена також у WRC-3! Ще в січні стало відомо, що в її складі з’явиться 20-річний парагваєць Фабрісіо Сальдівар, який вже провів два сезони в Junior WRC – найвищими досягненнями стали два подіуми та четверта позиція за підсумками сезону у 2020 році. Цього року попередні плани Фабрісіо поки передбачають до семи стартів у WRC-3 за кермом Skoda Fabia Rally2 evo – перший виступ вже відбулося наприкінці лютого на Arctic Rally Finland. А лише кілька днів тому стало відомо, що склад Toksport WRT у WRC-3 поповнить також 24-річний Еміль Ліндхольм – фін захищатиме кольори німецької команди мінімум на чотирьох етапах чемпіонату світу (у Хорватії, Португалії, на Сардинії та в Естонії). У підсумку, отримуємо мінімум п’ять екіпажів Toksport WRT у WRC (враховуємо, що на раунді в Лапландії Ейвінд Брюнільдсен замінив Марка Буласію) та подвійну програму в чемпіонаті Європи (Андреас Міккельсен має намір боротися за титул в абсолюті плюс організація та розвиток нового монокубку Clio Rally5). Масштаби дійсно вражають!

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toksport WRT, Fauzaldivarrally

05-04-2021 6351
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца