Варіанти для Латвали

Сезон 2019 року для Ярі-Матті Латвали став найгіршим за останні дванадцять років його кар’єри – вперше з 2007 року фіну не вдалося виграти жодного раунду WRC, він тільки двічі фінішував на подіумі й став сьомим в загальному заліку першості. Крім того, цей рік приніс Латвалі чимало інших серйозних клопотів – проблеми в сім’ї, до яких додалися проблеми з податковими службами… Всі ці обставини однозначно вплинули на його спортивну форму та мотивацію. Загальний підсумок минулого сезону вийшов насправді гнітючим для фіна, який зараз є володарем рекорду за кількістю стартів у WRC (на його рахунку вже 208 виступів) – внаслідок повного оновлення складу в Toyota Gazoo Racing Ярі-Матті миттєво випав з обойми й вперше після 2006 року не отримав постійного місця в будь-якій заводській чи напівзаводській команді, з повною програмою стартів. На додачу до всього, фін кілька днів тому в інтерв’ю виданню Helsingin Sanomat підтвердив, що по завершенні цього дійсно кепського сезону припинив свою багаторічну співпрацю з відомим менеджером Тімо Йоухкі.

Однак, попри всі ці неприємності, Ярі-Матті Латвала не збирається капітулювати – зараз у нього є непоганий шанс виступити в наступному році на двох або навіть трьох етапах WRC (на орендованій Toyota Yaris WRC, обслуговуванням автомобіля займатиметься компанія Tommi Mäkinen Racing). Принаймні, фін сподівається в WRC-2020 стартувати у Швеції, Фінляндії й, можливо, ще в Уельсі – при цьому він готовий частину витрат на оренду гоночної техніки взяти на себе. Якщо ця програма стане реальністю, то вболівальники зможуть побачити на вищезгаданих етапах чемпіонату світу побачити навіть п’ять автомобілів Toyota Yaris WRC! Крім того, Ярі-Матті буде брати активну участь в випробувальних програмах Toyota Gazoo Racing. За словами Латвали, зараз його основне завдання на найближчий час – до 2021 року повернутися до складу будь-якої заводської команди. Тим більше, через рік ситуація на ринку пілотів може різко змінитися – адже Себастьян Льоб таСебастьян Ож’є нібито планують остаточно покинути WRC після закінчення сезону 2020 року, тобто можуть звільнити відразу два робочих місця в заводських командах… Що з цього вийде – дізнаємося за рік.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Petteri Kivimäki

17-12-2019 6750
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца