Знову штраф для Hyundai Motorsport…

Таке враження, що команда з Альценау старанно спеціалізується на тому, щоб «проколюватися» по питаннях омологації – всі добре пам’ятають, як два роки тому Hyundai Motorsport після етапу на Сардинії отримала штраф в 50 тисяч євро після того, що скла в задніх дверях заводських Hyundai i20 New Generation WRC не відповідали омологаційній карті. Схожа історія сталася і в Аргентині – цього разу команда підвела одного зі своїх клієнтів, парагвайця Дієго Домінгеса, який на Hyundai i20 R5 став четвертим в заліку WRC-2. Ще в п’ятницю під час Rally Argentina з’ясувалося, що на автомобілі Домінгеса програмне забезпечення в ECU (блок керування двигуном) не відповідає даним у омологаційної карті. Парагвайська сторона негайно повідомила, що отримала автомобіль в лютому, нічого в його ECU не чіпала і взагалі ні при чому. У свою чергу, Мішель Нандан (шеф Hyundai Motorsport) скаржився на несумлінність постачальників електронного обладнання і визнав, що команда не встигла передати своєму клієнтові всі необхідні оновлення в програмі.

Рішення суддів виявилося «соломоновим». По-перше, до Дієго Домінгеса і його команді жодних претензій не було – більш того, йому дозволили продовжити гонку з «крамольним» програмним забезпеченням (технічний делегат визнав, що термінова заміна програмного забезпечення під час ралі може погано відбитися на роботі двигуна). По-друге, Hyundai Motorsport виписали штраф в 30 тисяч євро – команда відразу заплатить 5 тисяч, а решта 25 тисяч стануть «відкладеним штрафом» (якщо в Альценау до кінця 2019 року знову «проколються» з омологацією, то ці гроші будуть стягнуті негайно). Крім того, керівництву корейсько-німецької команди дуже суворо нагадали, що у них вже не вперше виникають такі інциденти і наполеглико порекомендували вжити заходів (простіше кажучи, навести порядок в своєму безладді). Напевно, цю історію можна вважати закритою. Але чомусь не дає спокою одна дрібниця – ще тиждень тому парагвайська преса згадувала, що перед Rally Argentina на Hyundai i20 R5 Дієго Домінгеса тестували новий, модернізований двигун… Просто цікаво дізнатися – з яким все ж мотором Домінгес їхав в гонці, зі старим чи вже з «оновленим»?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Paraguay

01-05-2018 13137
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца