Знайомі обличчя у Швеції…

Національний чемпіонат Швеції все ж уникнув незавидної долі балтійських ралі – якраз в останні дні лютого вдалося провести зимовий раунд першості, який нарешті відкрив великий ралійний сезон у цій скандинавській країні. Нагадаємо, що через грандіозну тривалу хвилю потепління, яка накрила майже всю північну Європу, був скасований стартовий етап, Rally Bilmetro (з 31 січня по 1 лютого). На щастя, до кінця лютого ситуація з погодою трохи змінилася на краще – в минулі вихідні відбулося Rally Vännäs, яке зібрало непогану компанію учасників на техніці R5 (вісім Skoda Fabia R5 обох поколінь та шість Ford Fiesta R5). Плюс до цього можна приплюсувати ще чотири прототипи Mitsubishi Mirage R5 – через те, що у них немає міжнародної омологації, ці автомобілі були скеровані до дивізіону 4WD Övriga (для «простроченої» техніки класів N4 та A8). Цікаво було побачити в списку учасників кілька знайомих імен – Пер-Гуннар Андерссон, Маттіас Екстрьом (чемпіон FIA WRX та DTM), Маттіас Адіельссон (торішній бронзовий призер ERC1 Junior)…

Вже на старті стало помітно, що Адіельссон суттєво перевершує своїх головних суперників у швидкості – все ж в останні три роки він активно виступав в ралі (в тому числі й на етапах ERC), на відміну від Екстрьома та Андерссона. Результат не змусив себе чекати – Маттіас Адіельссон виграв три чверті спецділянок, лідирував всю дистанцію і здобув свою третю перемогу на етапах чемпіонату Швеції (після успіхів у 2017 й 2018 роках). Для Пер-Гуннара Андерссона чергова спроба приручити техніку класу R5 знову стала невдалою – другий сход у двох стартах… Зараз поки що найбільший інтерес для більшості вболівальників з усієї Європи становлять виступи Маттіаса Екстрьома, який рік тому завершив свою кар’єру в ралі-кросі та DTM, зате повернувся в ралі після тринадцятирічної перерви. У підсумку, Екстрьом на цей момент начебто планує реалізувати відразу дві різні програми – провести повний сезон в ралійному чемпіонаті Швеції плюс ще виступити в новій серії PURE-ETCR (шосейно-кільцеві перегони на кузовних електромобілях), яка стартує в липні. Поки що Маттіас відсвяткував друге місце на Rally Vännäs та несподівано виявився лідером чемпіонату Швеції (використав «джокер» у вигляді коефіцієнта 1,5 вже на стартовому раунді першості плюс ще виграв Power Stage)…

Rally Vännäs
1. Адіельссон/Юханссон (S, Skoda Fabia R5) 1:03.58,4
2. Екстрьом/Бергман (S, Skoda Fabia R5 evo) +40,7
3. Тунстрьом/Тьорнгрен (S, Skoda Fabia R5 evo) +1.47,8
4. Гьотберг/Ерікссон Р. (S, Ford Fiesta R5) +3.18,0
5. Андерванг/Ерікссон Р. (S, Skoda Fabia R5) +3.44,6
6. Ерікссон А./Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +4.20,5

Чемпіонат Швеції (дивізіон Trimmat 4WD)
1. Екстрьом – 32
2. Адіельссон – 29
3. Тунстрьом – 17

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Mattias Adielsson Motorsport, Joel Carlsson

06-03-2020 9253
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца