Wales Rally GB, WRC-2: знову «повстання» в Skoda!

Відразу ж після публікації списку учасників британського ралі можна було без особливих зусиль скласти попередній перелік основних претендентів на перемогу або подіум в заліку WRC-2 – тим більш, що майже всі ключові фігури були на виду. Зрозуміло, цей список очолювали два заводських екіпажі Skoda Motorsport – шведа Понтуса Тідеманда (як мінімум тому, що він все ще залишається чинним чемпіоном WRC-2) і фіна Калле Рованпері (який лише кілька днів тому відсвяткував своє 18-річчя). А от всі інші кандидатури негайно потрапили в категорію під назвою «Насправді, в стані дістатися до подіуму, але шанси на перемогу не надто великі»… Отже, хто міг би спробувати наздогнати цей шкодівський дует? Француз Стефан Лефевр (фірмовий пілот Citroen Racing), британець Гас Грінсміт (цього року дійсно непогано проявив себе, та ще й на домашній трасі виступатиме), фін Ярі Хуттунен (не надто швидкий на рівні WRC-2, але все олдно учасник молодіжної програми Hyundai Motorsport)… Окрема загадка – це норвежець Оле Крістіан Вейбі, який буквально за кілька днів стрімко «вилетів» з Skoda Motorsport і майже миттєво з’явився в складі PH Sport за кермом Citroen C3 R5.

При бажанні, можна згадати ще кілька інших імен – наприклад, британця Кріса Інгрема (чемпіона Європи серед юніорів), іспанця Ніла Соланса (торішнього чемпіона Junior WRC) або француза Еріка Камійї (здається, проводить останню гонку в складі M-Sport Ford WRT)… Але вони всі сьогодні досить швидко вийшли з гри, тому негайно відійшли на другий чи навіть третій план. Тим більш, головний сюрприз не змусив себе чекати – Калле Рованперя зі старту почав впевнено громити всіх своїх суперників, серед них навіть свого одноклубника Понтуса Тідеманда! Залишалося тільки розвести руками при погляді на таку статистику юного фіна – вісім виграних допів з дев’яти і майже хвилина відриву від торішнього чемпіона WRC-2! Правда, тут ж негайно доводиться нагадувати собі, що це тільки перший великий гоночний день – пригадується, Рованперя недавно вже лідирував на етапах в Аргентині і Фінляндії, але відразу «ловив» серйозні неприємності. В одній гонці ефектно полетів шкереберть з траси, в інший не менш ефектно спіймав камінь під колесо і просто вибив амортизатор (пружина буквально вилетіла крізь капот). А ось Тідеманду зараз важко позаздрити – якщо така розстановка в гонці залишиться незмінною, то його шанси на захист найвищого титулу різко зменшаться…

Становище після СД9 (залік WRC-2)
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) 1:09.12,7
2. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +58,6
3. Грінсміт/Джельсоміно (GB/I, Ford Fiesta R5) +1.06,3
4. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +1.55,1
5. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Hyundai i20 R5) +2.00,0
6. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 R5) +2.53,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport

05-10-2018 11869
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца