Wales Rally GB, СД17: гонитва Латвали

Драма Отта Тянака, який на попередньому допі позбувся реального шансу здобути четверту поспіль перемогу і стати новим лідером чемпіонату світу, однозначно стала подією дня… Не дивно, що у всіх миттєво виникло слушне питання – що ж сталося у естонця ?! Частково прояснив ситуацію шеф Toyota Gazoo Racing Томмі Мякинен – за попередніми даними, на Toyota Yaris WRC Тянака виявився цілий ряд проблем (пошкодження захисту картера двигуна, пробоїна в радіаторі, тиск води в системі охолодження впав до нуля). І поки навіть не відомо, чи зможе команда привести машину до ладу і дати Отту Тянаку хоч якусь можливість поборотися завтра за додаткові призові очки на Power Stage… Чомусь відразу згадується та злощасна аварія естонця в четвер вранці на шейкдауну, коли Тянак раптово при гальмуванні вилетів з траси – тоді його Toyota буквально спікірувала носом в канаву, після чого довелося їхати до сервісу і терміново міняти розбитий радіатор…

Тим часом на трасі почав розгортатися новий акт валлійської драми, який можна назвати дуже просто – «Чи зможе Себастьян Ож’є зберегти своє несподіване лідерство хоча б до кінця сьогоднішнього дня?» Поки що відповідь більш-менш ствердна – француз виявився трохи швидше за Есапекку Лаппі та Крейга Бріна (десь на пару секунд). Зате Ярі-Матті Латвала, здається, твердо налаштувався вирішити відразу два завдання – нарешті поборотися за свою першу цього року перемогу і заодно «помститися» за прикру невдачу свого естонського одноклубника. І у фіна це зараз насправді непогано виходить – Латвала виграв доп і майже вдвічі скоротив своє відставання від Ожье (тепер їх розділяють лише 2,9 секунди). Якщо все дуже вдало складеться, то Ярі-Матті вже сьогодні цілком може на фінальному допі дня добряче «натовкти» француза і знову повернути команду Toyota на позицію лідера в Wales Rally GB. А ось в Hyundai Motorsport коїться щось незрозуміле – якщо Тьєррі Ньовілль продовжує абияк, без особливого блиску і азарту, доїжджати сьогоднішній день лише восьмим, то його колега Андреас Міккельсен повним ходом мчить до п’ятої позиції і наздоганяє Мадса Остберга.

Становище після СД17
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2:24.33,7
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,9
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +12,5
4. Брин/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +16,4
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +33,7
6. Миккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +41,7
7. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +44,9
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +56,2
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +7.06,6
10. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +8.13,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

06-10-2018 10623
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца