Wales Rally GB, СД15: облога триває

Сьогоднішній день став найбільш виснажливим в програмі Wales Rally GB – причому справа полягає навіть не в тому, що суботній маршрут налічує дев’ять спецділянок і півтори сотні кілометрів бойової дистанції (таке навантаження досить часто можна отримати на багатьох етапах WRC). Набагато сильніше тисне на психіку той непростий факт, що в суботу взагалі не буде проміжного денного сервісу – як вранці екіпаж покинув базу ралі в Дісайді, так і не повертається туди до самого вечора (тобто мусить провести майже чотирнадцять годин в роз’їздах). Все, що отримують учасники протягом дня – це п’ять дозаправок (все ж сьогодні заплановані 150 км СУ і 450 км дорожніх секцій) і одна заміна шин… Якщо раптом буде якась несправність або навіть аварія, то екіпажу доведеться якось власними силами усувати проблему – або просто капітулювати і спостерігати гонку з узбіччя, заодно підраховуючи кількість штрафних хвилин за Rally2. Навіть важко уявити, як знайти ту саму золоту рівновагу між обережністю і швидкістю, яке допоможе нарешті досягти підсумкового успіху…

Після регрупінгу, «перевзування» і дозаправки в другій половині дня на всіх чекали ще чотири допа загальною довжиною 71 км – цього більш ніж достатньо, щоб когось відправити за борт гонки… Особливо якщо хтось вже встиг сьогодні потрапити в «гарну» історію – наприклад, лідер чемпіонату Тьєррі Ньовілль, який вранці «прогулявся» до придорожнього рову і негайно впав з другого місця в кінець Топ-10. Отже, як стартувало зараз «друге коло» суботньої секції? Отт Тянак поки не форсує події і спокійно утримує перевагу в 40 секунд, зате порадував своїх уболівальників Себастьян Ож’є – француз знову виграв спецділянку Myherin, завдяки чому не тільки втримався на другій позиції в гонці, але і ще трохи відірвався від своїх переслідувачів (Ярі-Матті Латвали і Есапеккі Лаппі). А ось Тьєррі Ньовіллю після ранкового інциденту, здається, ніяк не вдається повернути колишню впевненість – бельгієць поки застряг на дев’ятій позиції і навіть потроху почав відставати від своїх одноклубників, Андреаса Міккельсен і Хейдена Паддона. Дійсно дуже кепський день для Hyundai… Цікаво, що Крейг Брін на Citroen C3 WRC досі не втрачає темпу і вже поступово підбирається до подіуму.

Становище після СД15
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:01.37,2
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +41,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +47,4
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +49,5
5. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +51,3
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.10,3
7. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.23,9
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.27,1
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.32,4
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +6.31,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Citroen

06-10-2018 10397
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца