Wales Rally GB, СД18: і все ж Ож’є…

Фінальна спецділянка суботи все ж не встигла порадувати уболівальників шаленою і ефектною битвою за лідерство між Себастьяном Ож’є і Ярі-Матті Латвалою. Француз без зайвого ризику відкатав доп, показавши п’ятий час (п’ять секунд відставання від переможця), а фін програв йому півтори секунди (як Ярі-Матті визнав на фініші спецділянки, у нього було кілька невеликих помилок, через які він втратив час). Таким чином, перед неділею обох найголовніших претендентів на перемогу поділяють 4,4 секунди. І тепер Себастьяна Ож’є чекає дуже непросте випробування… Йому ця перемога справді життєво необхідна, але чи зможе француз під таким тиском (небезпечний суперник поруч, найвища ціна будь-якої, навіть найменшої помилки) не просто довести справу до успіху, але ще й наполегливо боротися за кожну секунду, ризикуючи при цьому не просто втратити лідерство в гонці, але і взагалі опинитися поза грою? Або він все ж прагматично вирішить, що краще трохи стримати апетит – і при будь-якому найменшому натяку на проблеми задовільниться лише другим місцем?

І не варто забувати про такий факт, що за парою основних лідерів Ож’є-Латвала мчить досить «зубастий» дует, який складається з Есапеккі Лаппі і Крейга Бріна. Нехай навіть вони поки що більше воюють між собою за третє місце (фін випереджає ірландця лише на 1,7 секунди), але за першої ж нагоди вони готові негайно і голосно клацнути зубами за спиною у Латвали або Ож’є… Завтра все ж на всіх чекають ще п’ять допів і 55 км бойової дистанції (причому як на гравії, так і на асфальті) – тобто у всіх повно можливостей як відзначитися, так і розкішно напортачити на самому фініші перегонів! Крім того, зараз Андреас Міккельсен (Hyundai) дуже і дуже акуратно підливає бензину у багаття – норвежець жене в граничному темпі, виграв ще один доп і майже наздогнав свого співвітчизника Мадса Остберга (розрив між ними вже скоротився до 2,4 секунди). Вже зараз можна уявити, за яким сценарієм можуть розвиватися події завтра – Міккельсен з ранку продовжує перти на повній швидкості, «виставляє» Остберга з п’ятої позиції (якщо не припуститься помилки або не зловить якусь проблему). І після цього тихо-мирно ловить штраф і пропускає Тьєррі Ньовілля на шосте місце… Все дуже просто і банально – Hyundai Motorsport потрібно будь-яким способом забезпечити Ньовіллю лідерство і шанс на титул.

Становище після СД18
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2:31.22,5
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +4,4
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +11,8
4. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +13,5
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +34,1
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +36,5
7. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +45,4
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,5
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +7.30,8
10. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +8.33,9

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Hyundai

06-10-2018 9154
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца