Wales Rally GB, СД16: Тянак поза грою!

Все ж передчуття якихось проблем (та навіть справжніх капостей) в такий складний день (дев’ять поспіль спецділянок без сервісу) не підвело… На спецділянці Sweet Lamb Hafren (19,95 км) грянув грім – зупинився естонський екіпаж Отта Тянака і Мартіна Ярвеойі, який в цей момент впевнено лідирував в гонці з солідним відривом, понад сорок секунд! У таке навіть не відразу вдалося повірити (за останні пару місяців всі звикли до успіхів пілота Toyota Gazoo Racing), але новини з траси були невблаганними – естонець дійсно зупинився, причому не заради заміни пробитого колеса… Екіпаж як мінімум встав надовго – довелося навіть відвести машину з траси, щоб не створювати завад решті всіх учасників. Таким чином, один факт на Wales Rally GB вже не викликає сумнівів – Отту Тянаку не вдасться записати на свій рахунок четверту поспіль перемогу, а то і навіть стати новим лідером WRC. Так що валлійський трилер зараз тільки-тільки почав набирати обертів…

Ще вчора ввечері було неймовірно важко повірити, що Себастьян Ож’є зможе сьогодні очолити гонку, але факт залишається фактом – француз став новим лідером Wales Rally GB! Ось тільки про хоч якусь помітну перевагу казати навіть не доводиться – мало того, що Себастьян лише на 5,5 секунд випереджає Ярі-Матті Латвалу, так на перемогу претендують відразу чотири екіпажі (Себастьяна Ож’є, Ярі-Матті Латвали, Есапеккі Лаппі і Крейга Бріна), які щільно «утрамбувалися» в інтервал в чверть хвилини! А до фінішу дня залишилося ще дві спецділянки – хтось з цього квартету готовий ризикнути всім і негайно кинутися в атаку? Здається, таким авантюристом цілком може виявитися Крейг Брін – адже ірландець в будь-який момент може стати вільним агентом (це якщо Citroen Racing після запрошення Ож’є вирішить повністю оновити свій склад), а перемога в послужному списку точно не завадить Крейгу в пошуках нового місця роботи в заводській команді. Дуже інтригує ситуація в Hyundai Motorsport – чи готовий Мішель Нандан зараз включити режим «командної тактики», щоб Андреас Міккельсен і Хейден Паддон пропустили Тьєррі Ньовілля на шосте місце?

Становище після СД16
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2:13.48,3
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,5
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +10,8
4. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +14,4
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +31,0
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +42,6
7. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +45,6
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +53,6
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +6.29,4
10. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +7.35,2

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, WRC

06-10-2018 9072
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца