Отт Тянак є ключовою фігурою на ринку пілотів – важко уявити, що почнеться, якщо естонець на сезон 2020 змінить команду. Про свою зацікавленість в Отті визнавалися і Hyundai Motorsport, і M-Sport. Масштаби ланцюгової реакції, яка почнеться в разі зміни команди лідером чемпіонату, можуть кардинально змінити розстановку сил в першості. Схоже, що вже до кінця серпня ситуація проясниться.
Отт Тянак: «Ми обговорюємо це питання, і досить серйозно. Воно все ще відкрите, але я сподіваюся, що незабаром ми зможемо знайти рішення. Я хотів би зробити це якомога швидше, на цьому тижні було багато перемовин, і було б добре, щоб це було зроблено під час гонки в Німеччині».
Незважаючи на те, що Тянак не приховував можливості розірвання стосунків із Toyota, Томмі Мякінен впевнений у збереженні лідера чемпіонату в своїй команді.
Томмі Мякінен: «Я б сказав, да (він залишиться – прим. ред.). Якщо говорити з точки зору пілота, то Toyota дійсно є найбезпечнішим варіантом. Він прекрасно звик до машини і йому не потрібно перенавчатися. Він точно знає, як керувати автомобілем у будь-яких умовах. Коли ви змінюєте машину, вам доводиться вивчати її знову і знову, це виходить не відразу, завжди потрібен якийсь час, щоб навчити нову машину їхати швидко. Якщо дивитися на ситуацію в цілому, то залишитися з нами – це найкращий спосіб гарантувати успіх».
Швидше за все, в Toyota буде і Каллє Рованперя, а ось щодо Латвали і Міка все куди більш туманно. Особливо – після помилок у Фінляндії, що викликали необхідність спростовуванняя чутки про недопуск Кріса на старт німецького етапу.
Томмі Мякинен: «Ми ні за що не подумаємо про те, щоб не брати Кріса на наступне ралі. З боку нашої команди ми б ніколи цього не зробили. Нізащо. Навіть не думайте про це. Кріс буде в Німеччині, він буде за кермом на кожному ралі – у нього є контракт до кінця сезону».
Invalid API Key