Tour de Corse, WRC-2: стрімкий трилер

На відміну від п’ятниці, коли мало не єдиною помітною подією дня стали проблеми з гальмами на новенькому Citroen C3 R5 Стефана Лефевра (плюс на пів-події тягнув виліт з траси Такамото Кацути), сьогодні глядачі отримали зовсім інший сценарій гонки в заліку WRC-2. Як це не кумедно звучить, але з самого ранку «під роздачу» знову потрапили Лефевр з японським пілотом (цього разу постраждав вже Хірокі Араї, одноклубник Кацути)! На першому ж ранковому допі одна за одною прилетіли дві новини про аварії на трасі… Спочатку пілот Citroen Racing настільки невдало «вписався» в віраж, що зруйнував і передню, і задню підвіску з лівого боку – отже, перший «млинець» для Стефана і його Citroen C3 R5 все-таки виявився глевким. А буквально за кілька хвилин Араї майже один в один повторив вчорашній «успіх» свого співвітчизника – виліт з траси.

Після цього начебто запанував відносний спокій – Ян Копецкі (Skoda Fabia R5) поступово втікав від Йоанна Бонато (Citroen C3 R5), а одноклубник чеха Оле Хрістіан Вейбю впевнено відпрацьовував боротьбу за третю позицію на ралі (нехай Стефан Лефевр «забрався» з траси, але залишався ще П’єр-Луї Лубе). Однак друга секція суботи принесла неприємності іншого роду – почалися проблеми з хронометражем (на жаль, цього року вони стали звичним явищем)… На якийсь час з протоколів зникли Копецкі з Бонато – якщо чех все ж пізніше знайшовся на позиції лідера, то француз «проявився» вже з шістьма хвилинами відставання. Можливо, потім будуть якісь зміни в результатах «напівпаралізованого» СД8 (принаймні, Йоанн після фінішу скаржився, що барахлила система GPS і він пару раз зупинявся за її вказівками). В якийсь момент було враження, що Škoda Motorsport прямую до переможного дубля – тобто Копецкі з Вейбю розрахуються «на перший-другий». Але під кінець дня норвежець різко втратив швидкість і пропустив на друге місце італійця Фабіо Андольфі…

Становище після СД10 (залік WRC-2)
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) 2:51.30,6
2. Андольфі/Скаттолін (I, Skoda Fabia R5) +3.04,3
3. Вейбю/Скьярмоен (N, Skoda Fabia R5) +3.49,9
4. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +7.05,9
5. Пеньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +12.08,9
6. Кьямен/Де ла Хайе (F, Hyundai i20 R5) +14.28,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, Škoda Motorsport

07-04-2018 14373
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца