Tour de Corse: третя перемога Ож’є!

Після марафонського 55-кімлометрового допа Vero – Sarrola-Carcopino можна було трохи віддихатися, але й про обережність не варто було забувати – бо фінальний Power Stage, спецділянка Pénitencier de Coti-Chiavari, обіцяв стати дійсно серйозним випробуванням для всіх без винятку. По-перше, дистанція 16,25 км – це зовсім не дрібниця. По-друге (і найголовніше!), це все ж Корсика з її фірмовими «закрученими» дорогами… А поки на всіх чекала традиційна процедура – «переформатування» стартового протоколу під поточний стан в гонці і специфіку Power Stage (дуже важлива річ, особливо коли на трасі залишаються лише сім заводських екіпажів без допомоги Rally2). Як завжди, в процес були залучені лідери WRC-2 – саме вони мали відкривати трасу (Фабіо Андольфі, Йоанн Бонато, Ян Копецкі), за ними йдуть Себастьян Леб і Кріс Мік (повернулися в гонку по Rally2), після чого настає черга решти головних персонажів (від Есапеккі Лаппі до Себастьяна Ож’є).

Першого серйозного орієнтира довелося чекати досить довго, бо часи учасників WRC-2 на техніці R5 були «на один зуб» екіпажам WRC. Результат Яна Копецкого на Skoda Fabia R5 (10.13,2) був миттєво перевершений на півхвилини Себастьяном Льобом – ельзасець промчав по трасі за 9.43,4 і нарешті виставив всім потрібний орієнтир. Після цього залишалося запастися терпінням і уважно стежити за ходом боротьби – як розподіляться 15 бонусних очок між дев’ятьма основними претендентами? Кріс Мік дуже прагнув взяти реванш за свій вчорашній несподіваний «політ» з траси, але повного успіху все ж не досяг – не зміг випередити ані Льоба на Power Stage (поступився 1,2 секунди), ні Копецкого в загальному заліку гонки (ольстерцю не вистачило лише 5,7 с). Але треба віддати належне Міку – після всіх невдач в нього мінімум дев’яте місце на фініші ралі!

Ще за кілька хвилин стало ясно, що і Себастьяну Лебу не доведеться святкувати перемогу на Power Stage – найкращий час перейшов до Есапеккі Лаппі (9.41,2). І глядачів чекав новий раунд інтриги – чи вдасться фіну відібрати шосте місце у Андреаса Міккельсена? Вдалося, та ще й з великим відривом (понад десять секунд), але все ж не обійшлося без «допомоги» Фортуни – норвежець «спіймав» на трасі велику гілляку, скинуту сильним вітром, і втратив на цьому чимало часу. Потім прийшла черга Елфіна Еванса і Даніеля Сордо, які до самого фінішу билися між собою за четверту позицію (обидві сторони воювали за очки не тільки для себе, але і для своїх команд) – гору взяв іспанець, який у підсумку випередив валлійця рівно на 3,5 секунди. Після цього залишалося лише дочекатися головних дійових осіб – Тьєррі Ньовілля, Отта Тянака і Себастьяна Ож’є.

І саме в цей момент всіх чекав черговий сюрприз – Ньовілль повільно проїхав Power Stage і програв Лаппі майже півхвилини! Що саме сталося у бельгійця, поки не надто зрозуміло – на фініші пілот взагалі відмовився від жодних коментарів і просто проігнорував журналістів… Після такого «подарунка» долі Отту Тянаку вже нічого не загрожувало – естонець спокійно подолав трасу і гарантував собі мінімум друге місце на Корсиці, а також не менше одного призового бала. І більше жодних несподіванок вже не було – Себастьян Ож’є зовсім не збирався втрачати перемогу, маючи півхвилини переваги! Француз хоч і не дотягнувся до часів Лаппі і Льоба, зате поділив третє місце на Power Stage з Крісом Міком і відсвяткував уже третю перемогу цього року – після тріумфів у Монте-Карло і Мексиці. Результативність Ожьє дійсно вражає – адже в минулому році він за весь сезон виграв лише два етапи, а зараз гамселить прямо як за часів виступів у складі Volkswagen Motorsport!

Tour de Corse (попередні підсумки)
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:26.52,7
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +36,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.07,5
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.02,6
5. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +2.06,1
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.33,5
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.43,4
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +10.34,8
9. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +10.40,5
10. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +12.26,0

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Ож’є (F) – 84
2. Ньовілль (B) – 67
3. Тянак (EE) – 45
4. Міккельсен (N) – 41
5-6. Лаппі (FIN) – 36
5-6. Мік (GB) – 36
7. Латвала (FIN) – 31
8. Сордо (E) – 30
9. Брін (IRL) – 20
10. Еванс (GB) – 18

Кубок виробників
1. Hyundai Motorsport – 111
2. M-Sport Ford WRT – 107
3. Toyota GAZOO Racing WRT – 93
4. Citroën Total Abu Dhabi WRT – 81

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Toyota, Citroen

08-04-2018 21347
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца