Tour de Corse, СД7: «клінч» на трасі

Сьогоднішня ранкова секція хоч і виявилася досить напруженою, але не надто багатою на яскраві події – гонка найбільше нагадувала якийсь багатосторонній боксерський матч, в якому майже всі учасники відмовилися від стрімких розгонистих атак-випадів і увійшли в жорсткий «клінч». Простіше кажучи, екіпажі «зв’язали» один одного в щільній контактної боротьбі і тепер обмінюються короткими, не надто сильними ударами (плюс пара секунд туди, мінус три секунди сюди і т.д.). Але навіть в таких «позиційних» сутичках відбулося чимало змін у Топ-10 – великих і стрімких зльотів-падінь не відбулося, але вже поступово сформувалися нові вогнища напруженості, причому це явище зачепило і «віртуальний» подіум… В такій атмосфері найкраще почувається Себастьян Ож’є – чемпіон світу без особливого поспіху збільшив свою перевагу до сорока секунд з гаком!

Битва за подіум раптово перейшла в новий формат – якщо до останнього моменту всі події зводилися до того, що Тьєррі Ньовілль парирує всі атаки Кріса Міка на друге місце і потроху збільшує свій відрив, то зараз на цій невеликій «арені» раптом з’явився ще один претендент! Отт Тянак вдало «відбився» від свого одноклубника Есапеккі Лаппі, виграв фінальний доп секції і раптово виявив, що від третьої позиції його відділяють лише пара секунд – тобто Мік ще зовсім недавно намагався «зіпхнути» Ньовілля з другого місця, а зараз опинився в одному кроці від вильоту з Топ-3. Майже те ж саме сталося з Елфіном Евансом – валлієць в довгій і клопіткій боротьбі все ж пропустив вперед Даніеля Сордо, «сповз» на сьоме місце… І тільки після цього виявилося, що зовсім поруч з ним опинився Ярі-Матті Латвала – фін зараз відстає від пілота M-Sport Ford WRT лише на 3,3 секунди. Тобто радикальних змін ранок не приніс, але акценти в Топ-10 все одно суттєво змістилися…

Становище після СД7
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2:01.27,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +41,6
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +46,8
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +48,9
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.11,3
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.35,3
7. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +1.39,9
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.43,2
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.51,3
10. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +2.19,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Toyota

07-04-2018 14363
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца