Tour de Corse, СД5: поки що позиційна гра

Маршрут корсиканського ралі виглядає дійсно збалансованим – кожен з трьох гоночних днів не особливо перевантажений спецділянками (формула 4-6-2) і бойовою дистанцією (125,16 км – 136,9 км – 71,42 км). Але легким його теж не назвеш… І в п’ятницю, і в суботу, і в неділю в програмі завжди знайдеться доп-гігант, який налічує не менше трьох з половиною десятків кілометрів і регулярно відкриває програму дня – вчора це був La Porta – Valle di Rostino (49,03 км), сьогодні прийшла черга Cagnano – Pino – Canari (35,61 км). В цілому суботній маршрут легким назвати важко – секція налічує три спецділянки загальною довжиною майже сім десятків кілометрів (точніше, 68,45 км). Так що екіпажам доведеться добре поміркувати, як оптимально «розподілити» свої зусилля на всю дистанцію і при тому зберегти шини з гальмами (на гірських трасах то серйозна проблема).

Порядок старту для групи лідерів в суботу вийшов гранично простим – Топ-10 вирушає на трасу в зворотному порядку (від Бріана Буфф’є до Себастьяна Ож’є), за ними летить Себастьян Льоб, який повернувся на трасу за допомогою Rally2 (і з 21 хвилиною штрафного часу). За підсумками вчорашнього дня в заліковій зоні виникли мінімум три «гарячі точки» – в районі другого (Кріс Мік проти Тьєррі Ньовілля), шостого (Елфін Еванс і Даніель Сордо) і восьмого (Ярі-Матті Латвала і Андреас Міккельсен) місць… Напевно, найспокійніше за всіх почувалися обидва французьких екіпажі M-Sport Ford WRT – Себастьян Ож’є впевнено лідирує з перевагою понад півхвилини, а Бріан Буфф’є, який розташувався якраз на десятій позиції, вже помітно відстав від решти заводських екіпажів. І ранок поки розпочався «за планом» – «спалахнуло» саме в цих трьох «гарячих точках».

Першим «проявився» Міккельсен – норвежець не надто тішить своєю швидкістю на асфальті, але вже почав потроху підбиратися до восьмої позиції Латвали і скоротив відставання від фіна до 1,1 секунди. Еванс поки ще якось відбивається від Сордо і навіть трохи відірвався від іспанця – якраз на 2,1 секунди. Дійсно «спекотно» стало на другому місці – Мік поки демонструє відмінну швидкість і досі не потрапляє в пригоди, завдяки чому впритул наблизився до Ньовілля (розрив між ними зараз складає лише півсекунди). Ось хто з пілотів дійсно заінтригував глядачів, так це Есапекка Лаппі – фін мало не виграв другий доп поспіль (лиш в останній момент його час зміг перевершити Себастьян Льоб, який і став переможцем СД5) і продовжує активно скорочувати відставання від свого одноклубника Отта Тянака (здається, скоро буде битва і за четверту позицію). З інших подій найпомітнішою стала нова ранкова невдача Стефана Лефевра – якщо вчора француз потерпав через проблеми з гальмами свого новісінького Citroen C3 R5, то сьогодні він взагалі «відлетів» за межі траси…

Становище після СД5
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 1:41.43,5
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +34,2
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +34,7
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +52,0
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.09,0
6. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +1.24,9
7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.27,0
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.33,9
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.35,0
10. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +2.03,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, Citroen Racing, Toyota

07-04-2018 13903
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца