Tour de Corse, СД2: мінус Льоб… (ВІДЕО)

Буквально годину тому в нашому огляді пролунала думка, що неприємності можуть підстерігати не тільки на допах-супергігантах довжиною в півсотні кілометрів, але і на «звичайних» спецділянках середньої категорії (дистанція 10-15-20 км) – тим більш, завжди хтось може мимоволі розслабитися після того, як проїде якийсь доп-монстр… Але коли ця теза негайно отримує наочне підтвердження, все одно виникає стан отетеріння від власного передбачення – в голові відразу починають вирувати думки «Ось це наврочив!» Саме в такому стані довелося побувати під час другої спецділянки корсиканського ралі – коли з траси не надто довгого допа Piedigriggio – Pont de Castirla (13,55 км) прийшло повідомлення про схід Себастьяна Льоба, який вилетів з траси і застряг в придорожні канаві! Отже, ельзасець вже поза грою, а в Citroen Racing змушені розраховувати лише на екіпаж Кріса Міка – і це при тому, що всі інші команди поки ще виступають в повних складах.

Коли нарешті вдалося скинути з себе легке заціпеніння, викликане новиною про раптовий сход Льоба (до речі, сама аварія не була надто видовищною – ельзасець не вписався в віраж, «пірнув» в один кювет, перетнув трасу поперек і «завис» у наступному кюветі), можна було уважніше придивитися до тієї ситуації, яка склалася після ранкової секції. По-перше, Себастьян Ож’є знову на висоті – француз виграв другий доп поспіль і лідирує з відривом у 21,1 секунди, а це вже дійсно серйозна перевага на початку гонки. По-друге, за його спиною починають розкручуватися неабиякі битви в Топ-10: Кріс Мік з Тьєррі Ньовіллем і Оттом Тянаком зчепилися в боротьбі за подіум; Елфін Еванс пересунувся на п’яте місце в ралі, але незабаром йому почнуть наступати на п’яти Дані Сордо з Есапеккою Лаппі… Та й Ярі-Матті Латвала з Андреасом Міккельсеном і Бріаном Буфф’є\ теж готові як слід «побуцкатися» між собою – нехай навіть поки тільки за восьме місце в загальному заліку.

Становище після СД2
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 39.53,7
2. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +21,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,4
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +25,1
5. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +37,7
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +42,0
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +45,2
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +53,0
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +53,2
10. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +54,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter

06-04-2018 12918
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца