Tour de Corse, СД11: «стрибок» Тянака

Велетенський доп в фінальний день ралі – це колосальне джерело непокою для всіх учасників і гарантований інтерес до гонки з боку глядачів, бо статися може що завгодно (від стрімкого провалу когось з лідерів до раптової «перетасовки» в Топ-10). І організатори Tour de Corse від щирого серця «ощасливили» всіх, коли поставили на ранок неділі найдовшу спецділянку всього ралі – Vero – Sarrola-Carcopino (55,17 км)! І події не забарилися… Якщо хтось і почувався досить спокійно, то хіба тільки Себастьян Ож’є – коли лідируєш з відривом більш сорока секунд, всю увагу можна зосередити на своєму пілотуванні, а не постійно оглядатися в пошуках загрози з боку суперників. Так і сталося – француз фінішував четвертим на цьому допі-супергіганті і перед фінальним Power Stage зберігає понад півхвилини переваги. Але перед цим ще багато чого сталося…

Перша ж серйозна «сутичка» не змусила себе чекати – Елфін Еванс намагається наздогнати і випередити Даніеля Сордо, але іспанець все одно тримається попереду, хоч і з невеликим відривом в 2,8 секунди. І майже негайно після цього наспів серйозний інцидент – Есапекка Лаппі «зачепив» бордюр, зловив прокол і змушений був міняти пробите колесо на спецділянці… У підсумку, фін миттєво «спікірував» з четвертого на сьоме місце – і на Power Stage мусить не тільки поборотися за призові очки, але і також відіграти позицію у Андреаса Міккельсена (розрив між ними 1,9 секунди). Кульмінацією ж стала битва між Оттом Тянаком (Toyota Yaris WRC) і Тьєррі Ньовіллем (Hyundai i20 Coupe WRC), яких перед стартом на цьому допі-велетні поділяли лише 0,1 секунди. Естонець атакував в блискучому стилі і негайно привіз понад десяти секунд бельгійцю! Але не обійшлося без невеликої помилки з боку суперника – Тьєррі зачепив бордюр в тому ж місці, що і Лаппі кількома хвилинами раніше. Проколу вдалося уникнути, проте колісний диск все ж був пошкоджений…

Становище після СД11
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:17.08,1
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +31,0
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +44,3
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.56,2
5. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +1.59,0
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.35,0
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.36,9
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +10.06,2
9. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +10.45,5
10. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +11.41,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

08-04-2018 13034
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца