Skoda відходить в тінь?

В останні роки восени зазвичай виникає одне й те ж традиційне запитання – які плани має Skoda Motorsport на наступний сезон? Адже млада-болеславці та їх фірмові екіпажі за десять років виграли у своїй «ніші» (тобто в категоріях Super 2000 та R5) все, що можливо – чемпіонат Європи (титули у Юхо Хяннінена, Яна Копецкого, Есапекки Лаппі), серії IRC (Юхо Хяннінен, Андреас Міккельсен), S-WRC (Юхо Хяннінен), WRC-2 (Есапекка Лаппі, Понтус Тідеманд, Ян Копецкі), WRC-2 Pro (Калле Рованперя), Asia-Pacific Rally Championship (де вже відзначилися Ян Копецкі та Понтус Тідеманд)… Не дивно, що останнім часом постійно виникає питання – що робити далі, якщо на своєму рівні Skoda Motorsport виграє майже все підряд, а перехід до вищої ліги (тобто розробка і створення техніки категорії WRC) аж ніяк не планується? Ось тепер і час від часу з’являються різні «повідомлення» про те, що млада-болеславці як мінімум тимчасово зупинять свою програму виступів в чемпіонаті світу і повністю зосередяться на роботі з клієнтами – тим більш, попит на Skoda Fabia R5 просто колосальний.

Крім того, шкодівці знову зіткнуться з кадровими питаннями – за великим рахунком, у «біло-зелених» зараз все зав’язане виключно на чехові Янові Копецкому (ветеран підкорив майже всі вершини на своєму рівні) та фінові Калле Рованпері (він вже явно переріс рівень WRC-2, тому його майбутній перехід до вищої ліги WRC не викликає сумнівів). І не помітно, що млада-болеславці планують найближчим часом залучити когось із нових юніорів… А пару днів тому пролунав досить гучний сигнал – Skoda Auto Deutschland оголосила про те, що покидає чемпіонат Німеччини, де її пілот Фабіан Крайм вже завоював мінімум два титули (третій, у 2019 році, поки залишається під знаком питання – до того моменту, поки національна федерація не прийме рішення з приводу його дискваліфікації на фінальному раунді). Була озвучена цікава офіційна причина – мовляв, це пов’язано з тим, що концерн VW AG буде зосереджений на розвитку проектів електромобілів… Не варто забувати, що Skoda Auto Deutschland – найпотужніша фірмова команда чеської марки після Skoda Motorsport. І якщо вона вже починає згортати свою програму – отже, щось подібне може статися і в Млада-Болеславі.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport

07-11-2019 11497
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца