Skoda Motorsport змінює стратегію?

Після того, як чемпіонат WRC-2 поділили на дві окремі серії, WRC-2 Pro (для заводських команд і їх екіпажів) та «звичайний» WRC-2 (для решти учасників на техніці R5), зараз багатьом командам і екіпажам доводиться переглядати свою стратегію на сезон 2019 року… І якщо в WRC-2 майже не було серйозних змін на гірше (навіть навпаки, очікується зростання кількості учасників, яким тепер більше не загрожує просто «безнадійна» за підсумками зустріч з заводськими екіпажами), то в WRC-2 Pro склалася не найпривабливіша картина – адже очікується присутність всього лише трьох заводських команд (Skoda, Citroen, M-Sport), які виставлятимуть в середньому по дві машини кожна… Тобто максимум шість екіпажів на старті кожної гонки – це не зовсім той рівень боротьби, який здатний підігрівати інтерес глядачів до WRC-2 Pro. І, схоже, в заводських командах вже встигли оцінити перспективи подібної конкуренції – Citroen Racing в Монте-Карло раптом «перекинув» свого пілота Йоанна Бонато з WRC-2 Pro в «просто» WRC-2… Потім приспіли цікаві новини з Skoda Motorsport.

Вчора, 8 лютого, з’явилося інтерв’ю Міхала Храбанека, шефа Skoda Motorsport, який негайно підкинув чимало цінної інформації для роздумів. По-перше, млада-болеславці здійснили зміну пріоритетів – і тепер вже будуть особливу увагу приділяти саме роботі з клієнтами (складається таке враження, що вихід на велику арену нових Citroen C3 R5 та Volkswagen Polo GTI R5 призвів до втрати певної кількості клієнтів чеської марки і змусив подумати про розвиток клієнтських програм). По-друге, Храбанек несподівано підтвердив, що чемпіон WRC-2 2018 року Ян Копецкі вже не захищатиме свій міжнародний титул – для нього запланований тільки повний сезон в чеському чемпіонаті плюс окремі старти в заліку WRC-2 Pro. Таким чином, першим номером Skoda Motorsport в WRC-2 Pro стане 18-річний фін Калле Рованпера, а ось його напарники можуть змінюватися протягом сезону (наприклад, Еерік Пієтарінен на етапі в Швеції, Ян Копецкі на деяких раундах)… І найбільше інтригує той факт, що млада-болеславці досі не поспішають вводити в бій свою заводську техніку – адже і в Монте-Карло, і в Швеції заводські шкодівські екіпажі скористаються машинами від фінської команди TGS Worldwide. Таке враження, що Skoda Motorsport готується до різкого скорочення своєї заводської програми…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport

09-02-2019 12490
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца