Ще одна проблема Мексики?

Останнім часом вже не раз виникало слушне питання – а які подальші перспективи у Rally Mexico в ралійному чемпіонаті світу? По-перше, популярність гонки серед учасників, м’яко кажучи, не найвища – після 2008 року Rally Mexico жодного разу не змогло набрати більше трьох десятків учасників на старті. А в 2019 році було встановлено антирекорд всіх часів – тільки 22 допущених екіпажі, причому безпосередньо в залік WRC йшли лише 17 з них (решта п’ять представляли місцеві національні і регіональні класи). Крім того, місцеві екіпажі вже майже не виступають на своїй головній гонці (зараз їх набралося лише п’ять), хоча раніше їх налічувалося до двох десятків. По-друге, все частіше виникають проблеми з логістикою для учасників (цьогорічна історія з запізненнями океанських поромів, яка мало не залишила частину команд без запчастин, спорядження і пального, це дуже добре продемонструвала) і організацією змагань. Пригоди з пошкодженим трампліном на пролозі, несподівано закриті ворота перед Міккельсеном теж не додали балів мексиканському етапу WRC.

Однак, крім усього переліченого вище, у організаторів Rally Guanajuato Mexico може з’явитися ще одна, дуже серйозна проблема – жорстка конкуренція з боку новачка в календарі WRC, Rally Chile. Не секрет, що одним з плюсів мексиканського ралі був його позаєвропейський статус і місце в великій латиноамериканській зв’язці «Мексика плюс Аргентина» – чимало учасників з Європи будують свою заокеанську логістику саме по цьому «ланцюжку». Але тут в гру якраз вступає Чилі, завдяки чому можна отримати набагато більш зручний (і, треба думати, дешевший) варіант з двох заокеанських стартів – Аргентина плюс Чилі. Лише одне транспортування поромом через Атлантичний океан, досить розвинений сухопутний зв’язок між цими країнами, що свого часу не раз продемонстровав «Дакар». У найближчі два місяці багато що повинне з’ясуватися – наприклад, скільки європейських учасників WRC-2 Pro і WRC-2 зроблять ставку саме на пару Аргентина-Чилі (для порівняння, в Мексиці в цьому році в цій категорії був лише один європеєць, поляк Лукаш Пєньонжек). Якщо ж чилійці зможуть організувати свою гонку на вищому рівні, то виникне питання – а чи так потрібен етап в Мексиці?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Rally Mexico

24-03-2019 16113
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца