Серія TER: спад триває

Кілька днів тому організатори міжнародної серії TER (Tour European Rally) нарешті опублікували остаточну версію календаря змагань на 2019 рік, який буде налічувати шість етапів. Відразу кидається в очі, що серія після свого досить жвавого старту в 2017-2018 роках якось стрімко «втратила дихання» і зараз вже практично не претендує на те, щоб потіснити FIA ERC з позіції регіонального лідера (як це десять років тому вдалося євроспортівському IRC). Зміни в календарі миттєво продемонстрували, що зараз залишилися лише дві більш-менш помітні і відомі гонки – французьке Rallye Antibes Côte d’Azur (в період найвищого розквіту цю гонку називали «літнім Монте-Карло») і швейцарське Rallye International du Valais… А ось відомі Ypres Rally (Бельгія) і Rali Vinho da Madeira (Португалія) зникли. Але ще два роки тому організатори TER розраховували, що саме ці ралі допоможуть поступово, та значно підняти рівень серії й стати реальним конкурентом ERC.

Заміну вибулим гонкам знайти вдалося, але її все ж важко назвати рівноцінною – замість Ypres Rally з’явилося інше бельгійське ралі, Omloop van Vlaanderen, а позицію Rali Vinho da Madeira зайняло іспанське Rallye de Ferrol (в порівнянні з португальською гонкою, головним його плюсом повенне стати базування на континенті, а не на далекому острові в Атлантиці). Одним з «ветеранів» серії залишається Румунія, яка вже від самого початку приймає у себе етап TER – спочатку на гравійному Arad Rally в 2016 році, а потім на асфальтовому Rally Transilvania (2017-2019)… У підсумку, на відміну від минулих сезонів, календар TER 2019 року вийшов повністю асфальтовим – до того організаторам серії якось вдавалося «прилаштувати» в програму хоча б одне гравійне ралі (правда, цього року єдиний гравійний етап, італійське Rally d’Abruzzo, довелося скасувати в останній момент). І, звичайно, залишається відкритим одне просте, але дуже важливе питання – хто планує виступи в TER в 2019 році? Якщо в сезоні 2017 року можна було нарахувати добрий десяток екіпажів, які змогли стартувати мінімум на трьох етапах з шести, то в 2018 році таких «регулярів» можна було перелічити по пальцях однієї руки – італієць Джандоменіко Бассо, бельгійці Йоахім Вагеманс і Філіп Пік… І все!

Календар TER 2019 року
25-27.04 – Rally Valli Cuneesi (Італія)
17-19.05 – Rallye Antibes Côte d’Azur (Франція)
19-20.07 – Rallye de Ferrol (Іспанія)
06-07.09 – Omloop van Vlaanderen (Бельгія)
26-29.09 – Transilvania Rally (Румунія)
17-19.10 – Rallye International du Valais (Швейцарія)

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото riv.ch

24-12-2018 10052
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца