Safari Rally Kenya, СД13: обережність і стабільність

Після п’ятничного «млина», який найбільше нагадував якийсь швидкісний «гібрид» тріалу та ралі-рейдової бахи (коли майже кожен другий автомобіль часом банально не міг дістатися до фінішу спецділянок через стрімке руйнування покриття траси), у настроях вболівальників сьогодні переважали скептичні настрої – чи не повториться цей вчорашній трилер? Тим більше в суботу бойова дистанція дня та комбінація допів чимось нагадували п’ятничну програму – секція знову складалася зі трьох СД. Поєднання допів Elmenteita (14,67 км), Soysambu (20,33 км) і Sleeping Warrior (31,04 км) забезпечувало 66,04 бойових кілометрів на петлі або 132,08 км протягом всього дня. При цьому спецділянки йшли строго за порядком зростання, тобто від найкоротшого до найдовшого СД дня. Крім того, вже не було такого різкого перепаду в середній швидкості на допах (як відомо, вчора швидкісна «вилка» становила 80-115 км/год) – сьогодні всі учасники на техніці WRC більш-менш стабільно йшли в «коридорі» 85-105 км год… Було лише одне питання – які навантаження чекають техніку?

Ранкова секція трохи заспокоїла тих, хто чекав на черговий апокаліпсис для підвісок і шин – мало того, що практично не було тотального знищення техніки, так ще і гравійно-піщано-кам’янисте покриття траси зараз виявилося більш стійким. Принаймні, сьогодні після проходу техніки WRC і декількох R5/Rally2 дороги вже не перетворювалися на суцільний подвійний яр, в якому буквально «зависали» машини R5/Rally2, Rally3 і Production – більшість екіпажів були в змозі проїхати дистанцію до фінішу й отримати реальні, а не призначені суддями часи на спецділянках. Майже відразу проявилися основні тактичні завдання на сьогодні – Тьєррі Ньовілль з Оттом Тянаком не надто форсували темп, але при цьому показали непогану швидкість і старанно контролювали ситуацію. Сенсаційний Такамото Кацута не забував про обережність на трасі – коли в нього ще з’явиться така чудова можливість фінішувати на подіумі?! Зате Себастьян Ож’є вирішив показати зуби, почав вигравати спецділянки та потроху скорочувати відставання від Отта Тянака… А ось вчорашні головні невдахи (Калле Рованперя, Елфін Еванс, Даніель Сордо) вирішили поберегти свою техніку для недільного Power Stage – тим більше Рованперя навіть зі 10 хвилинами по SupeRally йшов сьомим! Порадував стабільністю M-Sport – Гас Грінсміт і Адрієн Фурмо два дні поспіль успішно уникають проблем і вчепилися в п’яте-шосте місця…

Після вчорашньої важкої аварії Мартіна Прокопа стало очевидно, що Кенія буде абсолютно «нульовою» в заліку WRC-2. А сьогодні мала місце помітна втрата в категорії WRC-3, де вибув єдиний представник Європи – поляк Даніель Хвіст забезпечив собі 40 хвилин баласту по SupeRally та вивалився з Топ-10 абсолюту. Таким чином, за будь-якого фіналу Safari Rally Kenya його результати нічого не змінять в загальному заліку WRC-2 і WRC-3 – тут справжня боротьба очікується тільки в липні, на наступному раунді в Естонії… Практично три чверті суботньої дистанції пройшли майже без несподіванок, після чого Африка вирішила приголомшити учасників погодними сюрпризами – на фінальній спецділянці дня на трасу ринула справжня злива, яка все ж встигла «заловити» групу лідерів…І якщо Тьєррі Ньовілль, Такамото Кацута та Себастьян Ожьє лише трохи скинули швидкість, то Отту Тяняку пощастило набагато менше – естонцю довелося зупинитися на спецділянці та протирати запітніле лобове скло! У підсумку дві хвилини втраченого часу та миттєвий виліт зі Топ-3 – на третю позицію вийшов Ож’є! Тепер залишилося зовсім небагато – п’ять СД у неділю загальною довжиною 53,49 км. Чи варто чекати на нові сюрпризи – чи лідери в неділю все ж старанно уникатимуть ризику?

Становище після СД13
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:23.19,1
2. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +18,8
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1.49,4
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,8
5. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +1.56,1
6. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +2.19,1
7. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +9.30,2
8. Рай/Старрок (EAK/GB, VW Polo GTI R5) +25.59,1
9. Пател/Кхан (EAK, Ford Fiesta R5) +31.31,8
10. Тундо/Джессоп (EAK, VW Polo GTI R5) +33.26,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, M-Sport, Sophie Graillon

26-06-2021 22607
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца