«Репетиція» перед Rally Sweden

Другий етап норвезького чемпіонату, Rally Hadeland, повинен був стати для ряду скандинавських учасників WRC-2 і WRC-2 Pro останньою великою репетицією перед шведським раундом WRC. Точніше, таких екіпажів в Хаделанді було відразу чотири – Мадса Остберга (який вперше стартував за кермом Citroen C3 R5), Хеннінга Сольберга, Оле Хрістіана Вейбю, Ейвінда Брюнільдсена… Маршрут гонки був гранично компактним – шість допів, 83,34 км бойової дистанції, трохи більше п’яти годин на все. Часу на хоч якісь довготривалі та вдумливі експерименти з налаштуваннями просто немає – якщо щось встиг випробувати на тестах, то просто відмінно. А так – негайно пірнаєш до битви, немає ні хвилини вільного часу на «розкачку». Погода негайно нагадала, що місце на старті ралі дійсно має значення – ранковий снігопад призвів до того, що Хеннінгу Сольбергу та Мадсу Остбергу довелося чистити трасу від м’якого снігу… Тому на перші ролі майже миттєво вийшли Оле Крістіан Вейбю (VW Polo GTI R5) і Ейвінд Брюнільдсен (Skoda Fabia R5), які почали свою битву за перемогу.

Невелика перевага в швидкості була на боці Брюнільдсена (все ю восьма стартова позиція проти третьої у Вейбю), але ось стосунки з удачею у Ейвінда не надто склалися – на передостанньому допі його розвернуло і винесло в замет, внаслідок чого лідер гонки втратив півтори хвилини і миттєво вилетів з Топ-3. У підсумку, Оле Хрістіан Вейбю нарешті відсвяткував свою першу перемогу за кермом нового VW Polo GTI R5 (до речі, вже п’яту в кар’єрі на етапах чемпіонату Норвегії), завдяки чому став новим лідером національної першості. Насправді вражає результативність нових VW Polo GTI R5 – адже лише за два тижні на цих автомобілях вже було здобуто п’ять перемог на зимових ралі (в Латвії, Швеції, Фінляндії та Норвегії)! Все ж німці почали дуже сильно пресувати своїх чеських «родичів» з Skoda… Тим часом Мадс Остберг вже дав зрозуміти, що він не надто задоволений можливостями свого Citroen C3 R5 – мовляв, машина хоч і відмінна, але на зимових ралі все ж не в стані проявити всі свої найкращі якості. І зараз активно перебудовує автомобіль до Rally Sweden (заміна стабілізатора, амортизаторів, пружин підвіски) – в іншому випадку шансів на перемогу небагато…

Rally Hadeland
1. Вейбю/Андерссон (N/S, VW Polo GTI R5) 47.44,5
2. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +18,0
3. Сольберг Х./Майнор (N/A, Skoda Fabia R5) +1.23,6
4. Брюнільдсен/Енган В. (N, Skoda Fabia R5) +1.29,3
5. Ларсен/Хьєрпе (N/S, Ford Fiesta R5) +1.49,6
6. Монеліус/Едвардссон (S, Skoda Fabia R5) +2.14,8

Чемпіонат Норвегії, дивізіон Nyere 4WD (після двох етапів)
1. Вейбю – 53
2. Сольберг Х. – 48
3. Остберг – 23

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Tomasz Swierczek, Oliver Alfredsen

07-02-2019 16307
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца