RallyRACC Catalunya, СД6: лють Латвали

«Гібридний» формат каталонського ралі (один день переважно на гравії, два дні на асфальті) не дасть спокійно жити нікому з учасників. Хтось краще почувається на гравії і хоче сьогодні зробити більший «запас часу» перед «паркетною частиною гонки», більш «асфальтоорієнтовані» намагаються в п’ятницю зберегти досить пристойний темп, «універсали» взагалі налаштовані дерти на шматки суперників на будь-якому покритті… У підсумку, отримуємо ось такий стрімкий «танець з шаблями», який ніяк не вщухає вже протягом усього дня. І найбільше інтригує відверто слабкий виступ в Каталонії двох лідерів чемпіонату світу – француза Себастьяна Ож’є та бельгійця Тьєррі Ньовілля, які поки повністю програють битву з Оттом Тянаком. Естонець навіть не приховує, що має намір відігратися за образливу невдачу в Уельсі і добряче побешкетувати в битві за титул.

Перша велика спецділянка секції знову грунтовно «перетрусила» Топ-10. По-перше, розбушувався Ярі-Матті Латвала, який кілька годин тому через прокол втратив 40 секунд і миттєво відкотився на десяту позицію – тойотівець стрімко атакував на 26,59-кілометровому допі Pesells, буквально зніс зі свого шляху Тьєррі Ньовілля і відібрав у нього восьму позицію. Тепер наступною метою Латвали стає Себастьян Ож’є – фін за два допи вже встиг відіграти у француза майже чверть хвилини і тепер відстає від нього лише на 6,4 секунди… Не так вже й багато, якщо згадати, що програму сьогоднішнього дня закриває доп зі змішаним покриттям La Fatarella – Vilalba довжиною 38,85 км. Отт Тянак тим часом продовжує розігрувати свою партію і вже на 14,5 секунд відірвався від Елфіна Еванса – валлійцю тепер більше доводиться міркувати над тим, як захистити свою другу позицію від атак Даніеля Сордо. Заінтригували обидва екіпажі Citroen Racing – Себастьян Льоб з Крейгом Бріном синхронно відіграли по два місця, відсунули Андреаса Міккельсена з Себастьяном Ож’е і вийшли на четверту-п’яту позиції в гонці. Тепер від подіуму сітроенівців відділяють лише десяток секунд.

Становище після СД6
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:08.11,3
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +14,4
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,5
4. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +30,2
5. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +30,9
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,2
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +34,1
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +40,5
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,2
10. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.02,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota Gazoo Racing, Citroen Racing

26-10-2018 9389
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца