RallyRACC Catalunya, пролог: штурм Ож’є і VW

Організатори іспанського етапу WRC через два роки знову повернули пролог на вулиці Барселони, яка вже приймала стартову спецділянку RallyRACC Catalunya – Costa Daurada в 2014-2016 роках. Як завжди, цей доп загальною довжиною 3,2 км (таку досить пристойну для прологу дистанцію вдалося «накрутити» завдяки заїзду в два кола) прокладений по доріжках барселонського Montjuïc Park. Цікаво, що в далекому минулому на території цього парку і в його околицях пролягала вулична траса для кільцевих перегонів – Circuit de Montjuïc навіть приймав етапи Формули-1 (Гран-Прі Іспанії 1969, 1971, 1973 та 1975 років). Правда, для ралістів від 2014 року запропонували невеликий шматочок екс-кільцевої траси – лише дві короткі прямі на Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia та Avinguda de Rius i Taulet… Якщо кільцеві змагання відбувалися навколо всього Montjuïc Park, то пролог іспанського етапу WRC більше «крутиться» на деяких алеях парку і навколо великого фонтану Font Màgica de Montjuïc. Тобто дотик до формулічного минулого Монжуїка був дуже недовгим…

Організатори не стали ускладнювати порядок старту – спочатку відправили на трасу в Монжуїку всі екіпажі на WRC, в зворотному порядку, від Кена Блока (Ford Fiesta WRC) і Себастьяна Льоба (Citroen C3 WRC) до лідерів чемпіонату Отта Тянака (Toyota Yaris WRC), Себастьяна Ож’є (Ford Fiesta WRC) та Тьєррі Ньовілля (Hyundai i20 Coupe WRC). Перша ж несподіванка не змусила себе чекати – Себастьян Льоб раптом заглух в одній з шпильок, внаслідок чого програв на пролозі відразу чверть хвилини… Трохи пізніше всіх здивував Себастьян Ож’є, який проїхав трасу прологу на межі своїх можливостей (причому з середньою швидкістю 53,5 км/год) і не тільки виграв стартовий доп, а й випередив найближчих суперників (Тьєррі Ньовілля з Оттом Тянаком) на 3,7 і 4,2 секунди відповідно! Якось не відразу вдалося повірити, що на міні-допі можна створити такий помітний відрив… Однак після цього сюрпризу увага глядачів швидко переключилася на залік WRC-2 – як виступлять Петтер Сольберг і Ерік Камійї на новісіньких Volkswagen Polo GTI R5? Результат був цікавий – француз став найшвидшим в WRC-2 (і шостим в абсолюті) , норвежець ж показав п’ятий час в своїй категорії.

Становище після СД1
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3.35,3
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,7
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +4,2
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,6
5. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +6,0
6. Камійї/Вейа (F, VW Polo GTI R5) +7,4
7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,5
8. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +8,6
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +8,7
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +9,0
11. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +9,7
12. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +9,8
13. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +10,1
14. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +10,9
15. Сольберг П./Енган (N, VW Polo GTI R5) +11,9
…27. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +15,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, ewrc-results.com

25-10-2018 15009
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца