Rallye Deutschland, СД13: «чортова дюжина»

Можна як завгодно ставитися до різних прикмет і забобонів на кшталт «нещасливого числа 13», але час від часу життя підкидає такі яскраві епізоди, що мимоволі замислишся – а раптом у цій нумерології щось є? А вже німецькі організатори цього року постаралися належним чином – адже в маршруті нинішнього ADAC Rallye Deutschland тринадцятий порядковий номер отримала найдовша і найскладніша спецділянка всього ралі, тобто легендарний доп Panzerplatte! І багато хто завмер в очікуванні – виправдає він свій нещасливий номер чи все ж стане просто черговим допом в програмі сьогоднішнього дня? Коли на трасу вирушили перші екіпажі (Теему Сунінен, Даніель Сордо, Такамото Кацута), пригод практично не було, але одна обставина відразу впала в очі – канал почав «розтягуватися». Сордо негайно кинувся в атаку – спочатку привіз майже десяток секунд Сунінену… Потім з’ясувалося, що Даніель просто зніс зі свого шляху одноклубника Андреаса Міккельсена – іспанець випередив норвежця і пробився як мінімум на шосту позицію. Але основні події були ще попереду…

Себастьяну Ож’є не вдалося відшукати додаткових резервів швидкості – француз не зміг належним чином парирувати успішний штурм відразу двох представників Toyota Gazoo Racing… У підсумку, Кріс Мік з Ярі-Матті Латвалою разом, в чотири руки буквально «виштовхали» чинного чемпіона світу з трійки лідерів. Тепер глядачам залишається набратися терпіння і за три години отримати відповідь на важливе питання – чи зможе Ож’є відігратися при повторному проїзді по трасах Баумхольдера? Приблизно в той же момент прилетіла приголомшлива новина для Hyundai – Тьєррі Ньовілль пробив заднє ліве колесо, змушений був зупинитися для його заміни, витратив на цю операцію понад хвилину і миттєво випав з боротьби за перемогу! Звичайно, бельгієць зможе швидко відіграти дві позиції і пробитися на п’яте місце – якщо буде потрібно, Сордо з Міккельсеном негайно пропустять своє прем’єр-пілота вперед. Але зараз ситуація для Hyundai Motorsport набагато гірша, ніж ще сьогодні вранці – адже все три екіпажі корейсько-німецької команди бовтаються в середині Топ-10, в той час як Toyota Gazoo Racing на чолі з Оттом Тянаком акуратно згребла всі три місця на «віртуальному подіумі»!

Становище після СД13
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:57.48,4
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +42,6
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +45,2
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +45,7
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.20,0
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.26,4
7. Ньоёвілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.32,4
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.40,4
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +5.23,9
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +5.40,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

24-08-2019 12469
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца