Rallye Deutschland, СД12: зустріч з полігоном

Коли ралі протягом двох-трьох днів пропонує мінімум два абсолютно різних види траси (причому формально на одному і тому ж покритті), це стає чудовою приманкою для всіх ралійних вболівальників… І ADAC Rallye Deutschland в цьому відношенні ніколи не обманював очікувань – де ще можна побачити більш контрастне поєднання, ніж стрімкі «серпантини» в виноградниках на березі Мозеля та бетонні доріжки військового полігону в Баумхольдері з їх «ламаною траєкторією»? А вже легендарні спецділянки Panzerplatte свого часу миттєво перетворилися на одну з головних «фішок» німецького етапу WRC – непередбачуване і специфічне покриття, знамениті «хінкельштайни» на узбіччях (бетонні блоки-трапеції, на яких свого часу був старанно «розібраний» не один ралійний автомобіль)… Крім того, колосальна кількість доріжок на території полігону дозволяє організаторам створювати будь-які варіанти спецділянок довжиною від десяти до півсотні кілометрів – щороку учасники Rallye Deutschland отримують нові конфігурації допів, з якими не стикалися раніше.

Сьогодні в другій половині дня заплановано два візити на фірмову зв’язку з двох допів на території полігону – спочатку «розігрів» на короткому Arena Panzerplatte (10,73 км), потім приходить час справжнього «іспиту» на великій спецділянці Panzerplatte (41,17 км). Таким чином, на всіх чекає ціла сотня кілометрів «каруселі» на доріжках Баумхольдера… Чи буде якесь стрімке пожвавлення ситуації в змаганнях чи учасники досі будуть наполегливо «вигризати» в жорсткій боротьбі секунду за секундою? У першій «гарячій точці» в Топ-10 знов зійшлися Даніель Сордо, Есапекка Лаппі і Андреас Міккельсен – іспанець потроху «відсуває» фіна і насідає на одноклубника-норвежця… Потім сталася чергова сутичка між тойотівскими екіпажами – Ярі-Матті Латвала докладає чимало зусиль, щоб відібрати четверту позицію у свого колеги Кріса Міка і продовжує скорочувати від нього відставання. При цьому обидва представники Toyota Gazoo Racing вже встигли впритул наблизилися до Себастьяна Ож’є – мінімальний «запас міцності» у француза скоротився до мізерних 1,4 с… Але головною битвою залишається дуель Отта Тянака і Тьєррі Ньовілля – естонець «відповз» від бельгійця ще на 0,6 с.

Становище після СД12
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:34.21,2
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,6
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +34,6
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +36,0
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +39,3
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.08,7
7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.17,9
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.21,8
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +4.35,6
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +4.58,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA WRC, Toyota

24-08-2019 9980
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца