Rallye Deutschland: гра на межі фолу

Зараз, у другій половині сезону, будь-який етап WRC слід вважати насправді ключовим – ніколи не вгадаєш, як складеться та чи інша гонка як для трійки претендентів на чемпіонський титул (Отт Тянак, Себастьян Ож’є, Тьєррі Ньовілль), так і для всіх чотирьох заводських команд… Але ADAC Rallye Deutschland все ж перебуває в особливій ситуації – адже після п’яти поспіль гравійних раундів чемпіонат світу повертається на асфальт. При цьому це буде досить-таки специфічний асфальт, який часом не завжди підходить під це визначення – швидше вже, німецькі траси іноді треба класифікувати як «дороги з твердим покриттям» (варто згадати про знамениті бетонні доріжких військового полігону в Баумхольдері). Крім того, нарешті настав той хвилюючий момент, коли стартова позиція в п’ятницю вже не має такого серйозного значення, як на гравійних етапах у Фінляндії, Португалії або на Сардинії… Таким чином, більшість екіпажів отримують приблизно рівні шанси.

Попри свою перевагу в тій чи іншій номінації, всі фаворити і їх команди зараз опинилися в насправді дуже непростій ситуації. Наприклад, в Toyota Gazoo Racing майже все залежить від того, як виступить Отт Тянак – якщо естонця підкосять якісь проблеми, не факт, що Кріс Мік чи Ярі-Матті Латвала через свою нестабільність зможуть витягнути на собі тягар лідера. А тойотовцям все ж необхідно вирішити два завдання – допомогти Тянаку здобути нову перемогу (або забезпечити Отту мінімум 30 очок відриву перед важким раундом в Туреччині), а також скоротити відставання в Кубку виробників. У Hyundai Motorsport ситуація теж далеко не найпростіша – Тьєррі Ньовіллю теж потрібна перемога, щоб якось підвищити свої шанси на чемпіонський титул, а у Андреаса Міккельсена і Даніеля Сордо голови болітимуть про те, як набрати найбільшу кількість очок в командний залік. У Фінляндії Toyota Gazoo Racing зуміла відіграти 20 очок – ще один такий штурм Отта Тянака (який вже двічі виграв в Німеччині) і його напарників, і від переваги Hyundai майже нічого не залишиться…

У Себастьяна Ож’є теж ситуація не з найприємніших – якщо француз ще якось парирує атаки Тьєррі Ньовілля, то Отту Тянаку він програє сильно і регулярно… І зараз всі (серед них є ще також керівництво Citroen Racing) чекають від шестиразового чемпіона світу повторення торішнього ривка і виходу на позицію лідера – це стало лише додатковим вантажем для Себастьяна. Залишається відкритим ще питання, наскільки ефективним виявиться оновлений Citroen C3 WRC (внесені поправки в двигун) на твердому покритті. Найслабкішим місцем французької команди досі залишається Есапекка Лаппі – ні у кого немає впевненості в тому, що фін неодмінно збереже той темп, який приніс йому друге місце три тижні тому в Фінляндії (взимку в Швеції у нього теж був подіум, після чого миттєво настав чималий спад). З команд залишається ще M-Sport Ford WRT – британська стайня досі сильно ослаблена втратою травмованого Елфіна Еванса, тому будь-який результат у вигляді фінішу в Топ-10 (особливо якщо цього зможуть досягти і Теему Сунінен, і «резервіст» Гас Грінсміт) буде вважатися насправді непоганим результатом. А якщо хтось з них прорветься в Топ-5 – це взагалі успіх!

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Тянак (EE) – 180
2. Ож’є (F) – 158
3. Ньовілль (B) – 155
4. Еванс (GB) – 78
5. Міккельсен (N) – 71
6. Сунінен (FIN) – 66
7. Мік (GB) – 60
8. Лаппі (FIN) – 58
9. Латвала (FIN) – 56
10. Сордо (E) – 52

Кубок виробників
1. Hyundai Motorsport – 262
2. Toyota Gazoo Racing WRT – 238
3. Citroën Total WRT – 198
4. M-Sport Ford WRT – 158

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Paulo Maria (DPPI), Harald Illmer, Citroen Racing

22-08-2019 9628
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца