Rallye de Monte-Carlo, WRC-2/WRC-3: парад Citroen

Після того, як чеська заводська команда Skoda Motorsport недавно стрімко покинула ралійний чемпіонат світу, в категорії WRC-2 (вона ж торішня WRC-2 Pro) усіма майже відразу був «призначений» новий беззаперечний фаворит – норвежець Мадс Остберг, який вже другий рік поспіль буде захищати кольори Citroen Racing в цьому заліку… Недавні події в Монте-Карло поки підтверджують, що представникам Hyundai Motorsport N і M-Sport Ford WRT буде дуже нелегко змагатися з Мадсом – норвежець виграв майже половину спецділянок і святкував перемогу, причому з солідним відривом в 3,5 хвилини (його успіху не завадили навіть прокол з пошкодженням підвіски на СД3). Але слід визнати – результати такого специфічного змагання, як Rallye de Monte-Carlo, далеко не завжди відбивають справжній стан справ. По-перше, непоганий темп показав Оле Хрістіан Вейбю (Hyundai i20 R5), який виграв два допи й навіть лідирував – якби не виліт на СД14, бути йому другим на фініші. По-друге, здивував француз Адрієн Фурмо – адже він фінішував другим за кермом Ford Fiesta R5 MkII та виграв сім СД (стільки ж перемог було й у Остберга). Цікаво, як він виступить на гравії?

Ось де екіпажі на Citroen C3 R5 дійсно розгорнулися в повну силу, так це в «приватній» категорії WRC-3 – тут на їхньому рахунку відразу чотири перших місця на фініші (виключно у французьких екіпажів Еріка Камійї, Ніколя Кьямена, Йоанна Бонато й Йоана Росселя). З представників інших марок кращим став люксембуржец Грегуар Мюнстер на Skoda Fabia R5 попереднього покоління – він завоював п’яту позицію (при цьому зумів виграти також два допи). Слід визнати, Ерік Камійї в Монте-Карло дійсно став неперевершеним – сім разів був кращим на допах, лідирував зі старту до фінішу, пробився в Топ-10 абсолюту і став найшвидшим в заліку R5 (випередив при цьому Мадса Остберг з WRC-2). Однак у такої тотальної переваги марки Citroen є мінімум два логічних пояснення… По-перше, в Монте-Карло майже всі найсильніші екіпажі в WRC-3 стартували на Citroen C3 R5 – одними з небагатьох винятків були Грегуар Мюнстер (Skoda Fabia R5) та Стефан Сарразен (Hyundai i20 R5). По-друге, серед призерів деякі екіпажі важко було назвати насправді «приватними», бо вони користувалися певною серйозною підтримкою з боку Citroen Racing – ті же Камійї, Бонато та Россель…

Rallye Automobile de Monte-Carlo, залік WRC-2
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) 3:25.19,4
2. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta R5 MkII) +3.31,4
3. Грязін/Фьодоров (RUS, Hyundai i20 R5) +5.45,6
4. Йейтс/Морган (GB, Ford Fiesta R5 MkII) +13.03,0

Rallye Automobile de Monte-Carlo, залік WRC-3
1. Камійї/Бюресі (F, Citroen C3 R5) 3:24.39,8
2. Кьямен/Рош (F, Citroen C3 R5) +1.21,8
3. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +2.03,8
4. Россель/Фюлькран (F, Citroen C3 R5) +2.38,0
5. Мюнстер/Лука (LUX/B, Skoda Fabia R5) +3.19,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing

29-01-2020 28904
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца