Rallye de Monte-Carlo, СД6: Ford проти Toyota

Цікаво, що саме сьогодні вранці всі вцілілі заводські екіпажі (Андреас Міккельсен вже поза грою) сформували Топ-10 – Тьєррі Ньовілль з Елфіном Евансом, які вчора вночі втратили близько чотирьох хвилин, спромоглися якомога швидше повернутися в залікову десятку. І мало кого буде бентежити той факт, що між Себастьяном Ожье (лідером гонки) і Крейгом Бріном (десяте місце) розрив становить п’ять хвилин – в цьому діапазоні може статися що завгодно! І хтозна – раптом сьогодні ввечері або завтра ті ж Еванс або Ньовілль опиняться десь на ближніх підступах до подіуму? Принаймні, на Rallye Automobile de Monte-Carlo може статися все, що завгодно – особливо, коли починає «плавати» температура і умови на трасі різко змінюються в той чи інший бік. А ще не виключено, що днем гонку може накрити дощ – є такі побоювання у метеорологів…

Першим натяком на те, що умови на трасі поступово ускладнилися, став результат Себастьяна Ож’є – при повторному проїзді спецділянки Vitrolles – Oze (26,72 км) француз поступився своєму ранковому результату 15 секунд. Подальші події швидко підтвердили, що це був не якийсь одиничний епізод – все екіпажі трохи знизили швидкість в порівнянні з ранкової секцією. Наприклад, Отт Тянак (Toyota Yaris WRC) знову виграв цей доп, але його час теж погіршився більш ніж на десять секунд… Бентежить не надто успішний виступ Hyundai Motorsport – Андреас Міккельсен вибув з боротьби, Тьєррі Ньовілль ще вчора втратив чимало часу, Даніель Сордо поки тримається третім, але поступово здає свої позиції і його шанси на подіум маліють.

Поки найбільш стабільними залишаються Себастьян Ож’є, який намагається тримати ситуацію під контролем і залишається лідером гонки, а також всі три екіпажі Toyota GAZOO Racing (Отт Тянак, Есапекка Лаппі і Ярі-Матті Латвала дружно розташувалися в Топ-5). Тепер картина виглядає приблизно наступним чином: Ож’є досі лідирує і тримає відносно безпечний відрив, але Тянак поступово «відкушує» у нього по кілька секунд; Сордо втрачає темп і в будь-який момент може пропустити вперед ще два екіпажі Toyota, Лаппі та Латвали… Не надто радує Citroen Racing – поки стелею можливостей французької команди залишається шосте місце Кріса Міка, чиє відставання вже наближається до трьох хвилин. І поки немає жодних ознак того, що екіпажі «Подвійного шеврона» зможуть найближчим часом якось змінити ситуацію на свою користь…

Становище після СД6
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 1:38.48,3
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +33,9
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundaii20 Coupe WRC) +1.07,9
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.09,5
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.18,1
6. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +2.46,8
7. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +3.20,4
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +4.38,0
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.50,5
10. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +5.17,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, Michelin Motorsport

26-01-2018 14270
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца