Rallye de Monte-Carlo, СД4: проблеми у Міккельсена

Ралі Монте-Карло – суміш усього, що лише буває в цьому виді спорту. Здавалося, що після трьох спецділянок «все вирішено»: Себастьян Ож’є мав півхвилини переваги над Дані Сордо, тому міг залишити переслідувачів у їхній боротьбі за подіум. Але Себ не був би п’ятиразовим чемпіоном, якби не розумів, що все ще перебував не в безпечному становищі – ще потрібно подолати довгий шлях до успіху: «На одній спецділянці все може змінитися через неправильний вибір гуми, тому 30 секунд – це не дуже багато».

І на його шляху міг стати дощ, який пішов під час проходження другої спецділянки у п’ятницю (а загалом – четвертої). Випробування було непростим – 30 кілометрів у складних умовах без права на помилку.

У Ож’є також була перевага. Оскільки йшов дощ, то позаду нього залишалося ще більше бруду, ніж на першій спецділянці дня. І переслідувачі француза справді були не такі прудкі: Тьєррі Ньовілль програв дві секунди, а Отт Тянак, який перед цим переміг на СД3, – чотири. І якщо час бельгійця мав для нього невелике значення, зважаючи на величезні попередні втрати, то естонець змушений був оглядатися на пілотів, з якими боровся за подіум – і там було багато подій.

І головна – проблеми у Андреаса Міккельсена, який змушений був на дорожній секції замінювати ремінь генератора. Допоки невідомо, скільки саме часу втратить норвежець, але може статися так, що про гарний результат можна забути.

Окрім того, Тянак виявився швидшим за Дані Сордо. Іспанець програє Ож’є вже 38 секунд, а Тянак вже дихає у спину – він лише у чотирьох секундах позаду Дані. Із цієї боротьби потроху вибуває Есапекка Лаппі, який програє лідеру більше хвилини. Але варто відзначити, що і Тянак, і Лаппі є швидшими за Ярі-Матті Латвали.

Становище після СД4
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 1:13.11.3
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundaii20 Coupe WRC) +38,5
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +42,5
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1:02,8
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.16,2
6. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +2.40,1
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.47,7
8. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +2.51,4
9. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +4.26,8
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.52,0

26-01-2018 13782
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца