Rally Turkey, WRC-2: різні сюрпризи

Можна було припустити, що перед двома останніми європейськими етапами WRC 2019 року в жовтні (Уельс, Каталонія) більшість фаворити WRC-2 не стануть ризикувати своєю технікою і вирушати на нищівні траси Туреччини. Що і сталося – з п’ятірки лідерів цієї категорії на ралі в Мармарисі ми побачимо тільки Каєтана Каєтановіча, який знову стартує на Skoda Fabia R5 (поляк зізнався, що після яскравого інциденту в Аргентині, коли у нього раптом стрімко розвалилася підвіска, він вже не ризикує виступати на VW Polo GTI R5 на важких гравійних трасах). Його головними опонентами стануть Фабіо Андольфі, Хеннінг Сольберг, Марко Буласія – всі вони виступлять на Skoda Fabia R5. Не виключено, що в цю компанію спробують пробитися також місцеві екіпажі – лідери турецького національного чемпіонату Мурат Бостанджі, Бурак Чукурова і «кіпріот» Деніз Фахрі. Правда, рік тому ніхто з них не зміг успішно розіграти партію на домашній трасі – Чукурова якось доїхав на шостій позиції, а Бостанджі з Фахрі нахапали проблем і не змогли дістатися до фінішу змагань.

Заінтригувала поява індійця Гаурава Гілла, триразового чемпіона FIA APRC (2013, 2016 2017) – він виступить за кермом Ford Fiesta R5 Mk2 останнього покоління. Але найбільше вразило, що Гілл розлучився з MRF Tyres (великий індійський виробник шин) і зараз виступає в кольорах його конкурента – шинної компанії JK Tyre. Несподіваний пірует – якщо згадати, що рік тому марка MRF планувала реалізувати для Гаурава Гілла велику програму в WRC-2 (індійці навіть готувалися подати в FIA заявку на статус офіційного постачальника шин для чемпіонату світу, разом з Michelin і Pirelli). І ось такий раптовий зигзаг – Гаурав Гілл представляє JK Tyre (правда, в чемпіонаті світу виступатиме на традиційних шинах Michelin)… В заводському заліку WRC-2 Pro нічого нового – Skoda Motorsport знов виставила два екіпажі (Яна Копецкого і Калле Рованпері), з цією парою спробує поборотися Гас Грінсміт з M-Sport Ford WRT. Дивує лише, що для Рованпері це буде вже дев’ятий за рахунком старт в WRC-2 Pro – регламент ніби обмежує кількість залікових стартів вісьмома. Доводиться вже вкотре замислюватися над різним трактуванням тих чи інших положень спортивного регламенту WRC…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport, Marcin Snopkowski

12-09-2019 17093
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца