Rally Turkey, СД12: тиха перестановка

Імовірність певного затишшя на фініші сьогоднішнього дня становила десь 75%. Все ж, коли за спиною залишаються майже 80 км суботніх спецділянок (причому на дуже непростий гравійній трасі, де середня швидкість часом навіть не дотягує до позначки в 80 км/год), то кількість охочих ризикнути «під завісу» суботньої частини Rally Turkey повинна помітно скоротитися… Хоча на передостанньому сьогоднішньому допі (8,75-кілометровому Datça) були певні винятки з цього правила – відразу два екіпажі Hyundai Motorsport кинулися в атаку і зробили переможний дубль. Але варто зазначити, що Тьєррі Ньовіллю з Даніелем Сордо зараз майже нема чого втрачати – бельгієць намертво застряг на восьмій позиції і без доброго «подарунка» з боку суперників навряд чи зможе піднятися на пару-трійку місць вище, а іспанець зі своєю половинною програмою не надто обтяжений побоюваннями суттєво погіршити своє становище в загальному заліку WRC.

Більшість екіпажів на Datça не дуже форсували свій темп – наприклад, Себастьян Ож’є, який на відносно невеликій дистанції в 8,75 км програв Тьєррі Ньовіллю понад сім секунд. Як француз зізнався на фініші, перед цим він на 33-кілометровому допі-гіганті Yeşilbelde серйозно знищив шини, і зараз за таких умов змушений трохи знизити швидкість. На схожі проблеми скаржилися і інші екіпажі, особливо обидва тойотівських (Ярі-Матті Латвали і Кріса Міка), які стартували сьогодні другим і третім. Але найсильніше дісталося Есапеккі Лаппі – за словами фіна, він на кілька секунд заглух в одній з шпильок (помилився при входженні в поворот через негаразди в гідропідсилювачі керма). І цей епізод миттєво привів до зміни лідера турецького ралі – на першу позицію нарешті висунувся чемпіон світу Себастьян Ож’є! Тепер на сьогодні залишилася тільки одна-єдина спецділянка, Kızlan довжиною 13,30 км – цікаво дізнатися, Есапекка Лаппі спробує «показати зуби» або все ж збереже нинішнє розташування сил, яке є в інтересах команди Citroen Racing і свого прем’єр-пілота?

Становище після СД12
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 3:12.51,5
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +4,7
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.13,2
4. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.25,5
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.20,3
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +3.04,0
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.58,6
8. Нёвілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.41,3
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +6.41,9
10. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +12.29,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Citroen

14-09-2019 8692
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца