Rally Turkey, СД7: вечірня «буря»!

Якщо спробувати якомога коротше підвести підсумки першого повноцінного гоночного дня Rally Turkey Marmaris, то на думку не спадає нічого, крім «Якась справжня божевільня!» Ще вранці, буквально за кілька годин, миттєво розвалилися всі стереотипи, пов’язані з подібними трасами (багато гравію, жорстке покриття, не найвища середня швидкість)… Напевно, дев’яносто відсотків всіх прогнозів були побудовані на тому, що на перші ролі стрімко вискочить хтось на кшталт Андреаса Міккельсена, Ярі-Матті Латвали або навіть Теему Сунінена, а ось лідерам чемпіонату (Ньовілль, Ож’є, Тянак) доведеться лише наполегливо боротися за місця в середині Топ-10. І, звичайно, покладати всі надії на суботу-неділю, щоб якось відіграти втрачене в п’ятницю. І якщо щодо Міккельсена прогнози виявилися більш-менш точними (норвежець майже весь день протримався на позиції лідера гонки), то Ньовілль з Ожьє сьогодні не раз змушували всіх спантеличено блимати очима!

А під самий фінал дня, на найкоротшій і найповільнішій спецділянці п’ятниці, Çiçekli (дистанція 12,57 км, середня швидкість трохи вища за 70 км/ч), раптом «вистрілили» екіпажі Toyota Gazoo Racing – Отт Тянак з Есапеккою Лаппі швидко зробили переможний дубль на допі і ще трохи скоротили своє відставання від лідерів гонки. І тепер залишається лише міркувати – чи то фаворити зараз трохи пригальмували, не бажаючи занадто ризикувати на фінальному п’ятничному допі, чи то тойотівцям раптом вдалося підібрати оптимальний темп? Доведеться в очікуванні відповіді на це питання почекати до завтрашнього ранку – тим більш, суботня секція налічує 65,31 км (вистачить, щоб в черговий раз з’ясувати справжні можливості всіх учасників). Слід все ж визнати, Ньовілль з Ож’є хоч і програли на фінальному допі екіпажам Toyota, але між собою все одно билися на смерть – бельгієць примудрився завершити п’ятницю лідером (бо Андреас Міккельсен втратив ще десяток секунд і «сплив» з першого на третє місце в гонці), а француз відстав від нього лише на 0,3 секунди!

Становище після СД7
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:52.28,2
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +0,3
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,6
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +16,3
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +31,9
6. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +35,1
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +36,3
8. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +50,1
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.02,9
10. Сольберг Х./Майнор (N/A, Skoda Fabia R5) +6.52,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото TGR WRC, Twitter (Thierry Neuville)

14-09-2018 8836
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца