Rally Turkey, СД6: ще один «спалах» Ньовілля

Після того, що творилося на першій спецділянці секції, майже всі спроби зробити прогноз на наступний доп швидко звелися до дуже простої сентенції «А що завгодно може статися!» Принаймні, зараз один факт вже не викликає сумнівів – незважаючи на «неймовірно невигідні» першу і другу стартові позиції, Тьєррі Ньовілль з Себастьяном Ож’є зовсім не схожі на аутсайдерів-«чистильників». Сьогодні ця пара лідерів чемпіонату вже встигла сьогодні дружно «вламатися» в Топ-3 і вже починає кровожерно поглядати на першу позицію, де поки ще тримається Андреас Міккельсен… Ось кому дійсно важко доводиться, так це Отту Тянаку – естонець зараз навіть не приховує свого засмучення і відкрито визнає, що гонка для нього взагалі ніяк не складається. Схоже, турецьке ралі може стати великим розчаруванням для всієї команди Toyota Gazoo Racing – все ж повернення до старої техніки (минулорічні шасі і двигуни) різко «пригальмувало» все три заводських екіпажі… Навіть дуже помітно, що такої швидкості, як на нових Yaris WRC у Фінляндії і Німеччини, вже не спостерігається.

Цього разу екіпажі M-Sport Ford WRT вже не радували стрімкими «польотами», як на попередньому допі – Себастьян Ож’є став лише третім (програв переможцю майже десяток секунд), Теему Сунінен взагалі відстав на півхвилини, а Елфін Еванс остаточно оформив сход (пошкодження підвіски). Зате Тьєррі Ньовілль на цій спецділянці, 21,75-кілометровій Ula, повторив свій ранковий успіх і знов виграв цей доп! У підсумку, після такої атаки бельгієць зміг відсунути Ожьє з другої позиції… Лідером досі залишається Андреас Міккельсен, але зараз мало хто готовий поставити на те, що норвежцю вдасться втриматися на чолі гонки – у нього вже встигли виникнути проблеми (пошкодження правого заднього колеса). І тепер в Топ-3 перед самим фінішем дня очікується справжнісіньке «смертовбивство» у битві за перше місце – адже тріо Міккельсен-Ньовілль-Ож’є «упакувалося» в три секунди! Тим часом Citroen Racing за пару годин позбувся другого свого екіпажу – Мадс Остберг «вбив» підвіску свого C3 WRC і залишив Крейга Бріна в гордій самоті на восьмому місці…

Становище після СД6
1. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:41.57,1
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1,9
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,0
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +16,0
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +29,6
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +40,7
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +42,5
8. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +44,1
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +52,8
10. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +9.51,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, Twitter (WRC)

14-09-2018 9821
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца