Rally Turkey, СД3: успіх Ньовілля і проблеми Паддона

В огляді попереднього допа ми висловили сумнів в тому, що чотири лідируючих екіпажі збережуть свої позиції до фінішу першого кола. Так і сталося – Паддон, пошкодивши автомобіль, опустився з четвертого місця на шосте.

Хайдон Паддон: «Дуже жорстка дорога, особливо на перевалі, де ми зустріли кілька великих каменів. Автомобіль поводиться дивно, ніби ми зігнули задній важіль або щось накшталт цього».

Ну а на четверте місце піднявся Тьєррі Ньовілль, який, не дивлячись на необхідність розчищати трасу, зумів впевнено виграти спецділянку.

Тьєррі Ньовілль: «Бути тут першим на трасі – це просто жах: траєкторії немає, колеса пробуксовують. Я намагався добре проїхати цей доп і все, начебто, нормально, але доводиться досить багато чистити дорогу».

Другим фінішував Мадс Остберг, зберігши свою третю позицію в абсолюті і довівши, що успіх Citroen на першому допі не був випадковістю. Третім став Ожьє. Француз на 22 кілометрах програв Ньовіллю 2,6 секунди і, завдяки своєму результату, зумів піднятися з восьмої позиції на сьому, випередивши Лаппі.

Однак найцікавіше зараз – це боротьба за лідерство в гонці: Міккельсен, який фінішував із четвертим результатом, наблизився до Бріна (шостий результат на допі) на відстань 3,4 секунди. Тож крім напруги навколо протистояння Ньовілля та Ожьє ми тепер зможемо спостерігати і за дуеллю поміж лідерами гонки. До того ж, потихеньку прокидається Тянак – після провалу на першому допі естонець показав п’ятий результат.

Турнірне становище після СД3

1. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) 46.57,8
2. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,4
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +8,5
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +13,9
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +15,2
6. Паддон/Маршалл (NZ, Hyundai i20 Coupe WRC) +15,3
7. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +26,9
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +27,5
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +32,2
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +41,9

14-09-2018 5540
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца