Rally Turkey, СД16: «апаратні гри»

Фінальний день турецького етапу WRC взагалі не радує навіть хоч якоюсь подобою боротьби – після того, що відбувалося на тутешніх трасах в п’ятницю і суботу, сьогодні учасники не допускають ні найменшого ризику. Та й навіщо ставити під загрозу результативний фініш в ралі, якщо в неділю заплановані тільки 35 км допів, а розриви між сусідніми позиціями в Топ-10 зазвичай обчислюються десятками секунд або навіть хвилинами? Коли на спецділянці довжиною 7-8 км десяток заводських екіпажів на WRC розтягується на 20-30 секунд, це може свідчити про що завгодно, але тільки не про напружену боротьбу… Але треба віддати належне обом екіпажам-лідерам Toyota Gazoo Racing – Отт Тянак і Ярі-Матті Латвала хоч і їдуть досить обережно, проте не демонструють виступу в стилі «тихо, не поспішаючи і мало не поповзом до фінішу». Справжнім «чемпіоном» по обережності сьогодні став Тьєррі Ньовілль – бельгієць зосередився тільки на тому, щоб здобути на Power Stage якомога побільше очок, тому на трьох перших допах безтурботно «злив» вже понад півтори хвилини.

Ось хто активно «тренується» перед Power Stage, так це Себастьян Ожьє – француз сьогодні встиг двічі виграти спецділянку і всіляко демонструє, що має намір сьогодні взяти максимальну кількість бонус-очок. Практично не відстає від нього Мадс Остберг – норвежець тричі поспіль показав другий час… Але трохи зіпсували цю картину чергові «командні ігри», коли Елфін Еванс за розпорядженням згори схопив п’ять хвилин штрафу на дорожній секції (прибув на контрольний пункт раніше покладеного) і тим самим «допоміг» Себастьяну Ожье перебратися на десяту позицію в загальному заліку – таким чином, француз може отримати ще один бал в свою скарбничку. Що поробиш, у боротьбі за титул всі засоби хороші … Але ще не відомо, що буде творитися на Power Stage – адже перед фінальним допомо організатори повністю змінять порядок старту. І найважливіше, що всі екіпажі, які продовжують гонку за допомогою Rally2 (включаючи Ожьє, Нёвілля і Остберг), переставлять на перші стартові позиції. А це вже трохи інші умови…

Становище після СД16
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3:54.21,1
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +19,7
3. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.35,4
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +4.02,2
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +7.03,7
6. Сольберг Х./Майнор (N/A, Skoda Fabia R) +13.15,4
7. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +18.03,0
8. Темпестіні/Іту (I/RO, Citroen C3 R5) +19.12,7
9. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +19.50,9
10. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +20.53,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Citroen Racing

16-09-2018 12165
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца