Rally Turkey, СД12: «молотарка» працює…

Сьогоднішній «шквал» дуже ретельно прорідив заводські екіпажі у вищій лізі чемпіонату світу. Залишається тільки загинати пальці і підраховувати сьогоднішні втрати – вже вдруге за два дні зійшов Мадс Остберг, потім один за іншим стрімко випали з гри Тьєррі Ньовілль, Есапекка Лаппі, Себастьян Ож’є… І, скоріш за все, це ще далеко не кінець суботніх пригод – залишається відкритим питання з Крейгом Бріном (все ж дим з-під капота Citroen C3 WRC нічого доброго не обіцяє), та й у Андреаса Міккельсена кількість проблем зростає мало не в геометричній прогресії (норвежець зараз стоїть на дорожній секції, намагається хоч якось «підремонтувати» свій Hyundai i20 Coupe WRC і вже однозначно запізнюється на старт наступної спецділянки). А якщо до цього додати ще повідомлення про якісь проблеми з гідравлікою у Ярі-Матті Латвали, то залишається лише чекати подальшого ходу подій – хто з екіпаж зможе без особливих проблем «дожити» до кінця дня? Часом навіть виникає хуліганська думка – раптом на подіумі в абсолюті опиниться Хеннінг Сольберг на Skoda Fabia R5?!

Цього разу черговий інцидент стався ще на дорожній секції перед спецділянкою – на Citroen C3 WRC Крейга Бріна все ж спалахнула повноцінна пожежа, внаслідок чого автомобіль згорів вщент… Отже, мінус ще один заводський екіпаж, а вболівальникам залишається скрушно визнати – Citroen Racing в Туреччині програв з тріском. Як не дивно, але незважаючи на всі тривожні натяки про проблеми з гідравлікою, Ярі-Матті Латвала виявився на висоті – фін виграв доп Datça (10,7 км) і зумів відіграти п’ять секунд у Отта Тянака! Таким чином, два екіпажі Toyota Gazoo Racing впевнено лідирують на Rally Turkey Marmaris і навіть поступово збільшують свій відрив від всіх інших. А ось з Андреасом Міккельсеном ситуація зовсім незрозуміла – вже нема сумнівів в тому, що у норвежця серйозні технічні проблеми (скоріш за все, з диференціалом), але чи продовжить він боротьбу? Якщо уважно поглянути на турнірну таблицю, можна легко підрахувати, що навіть з 14 хвилинами «баласту» по Rally2 Міккельсен все одно ніяк не опуститься нижче шостого місця в загальному заліку гонки! Але норвежець не здається – вже подолав трасу на задньопривідному автомобілі і тримається п’ятим в ралі…

Становище після СД12
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3:19.45,0
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +8,0
3. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +52,3
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.10,1
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +5.39,0
6. Сольберг Х./Майнор (N/A, Skoda Fabia R5) +11.11,7
7. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +16.11,1
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +16.29,4
9. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +16.46,9
10. Каєтанович/Щепаняк (PL, Ford Fiesta R5) +16.57,3
11. Темпестіні/Іту (I/RO, Citroen C3 R5) +17.04,3

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото TGR WRC, Twitter (Tuercas & Tablones)

15-09-2018 10634
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца