Rally Turkey Marmaris, СД5: «торпеда» для Hyundai

На перший погляд, суботня секція запропонувала учасникам Rally Turkey Marmaris досить помірний варіант маршруту – три спецділянки загальною довжиною 53,69 км (не так вже й багато у порівнянні з недавнім Rally Estonia, де петля в суботу налічувала п’ять допів і майже 75 км бойової дистанції)… Але весь поблажливий настрій кудись миттєво зникає, коли згадуєш про нищівний характер турецьких доріг – негайно приходить усвідомлення, що півсотні бойових кілометрів між сервісами – це дійсно дуже серйозне випробування! Тим більше на старті секції всіх чекає такий «подарунок», як спецділянка Yeşilbelde (31,79 км) – понад три десятки кілометрів повільного звивистого шляху, на подолання якого потрібно витратити десь 25-30 хвилин гранично напруженої роботи екіпажу. І де є майже всі можливості максимально ускладнити собі життя – від банального проколу (не найгірший варіант) до повного руйнування підвіски чи навіть кузова. Інтриги повинен був додати також зворотний порядок старту для Топ-10 за підсумками вчорашньої секції – першим на трасу вирушив П’єр-Луї Лубе, замикав десятку Себастьян Льоб. Яка стартова позиція виявиться сьогодні найвигіднішою?

Перший сюрприз «прилетів» майже миттєво й відразу радикально змінив співвідношення сил у змаганні – Отт Тянак, який стартував четвертим, так і не зміг фінішувати на цьому допі-велетні! Естонець проїхав близько 25 км (як пізніше з’ясувалося, він з самого початку помітно відставав від Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля), після чого руйнування системи керування змусила його капітулювати… Підсумки для Отта невеселі – схід на першому ж допі дня, 60 хвилин «баласту» зі SupeRally плюс чисто теоретичні шанси на місце в Топ-10. Після цього вся компанія заводських екіпажів швидко розсипалася на окремі міні-угруповання – в битві за лідерство зчепилися Себастьян Ож’є та Тьєррі Ньовілль, які продовжують обмінюватися найкращими часами на допах, зараз їх поділяють лише 1,6 секунди. На третій позиції трохи особняком тримається Елфін Еванс, а Себастьян Льоб (після вчорашнього стрімкого штурму ельзасець трохи знизив темп) і Калле Рованперя поступово «розкручують» свою битву за четверте місце. Отже, Toyota частково перехопила ініціативу і прагне зберегти лідерство, Hyundai після нищівної невдачі Отта Тянака змушена негайно перебудовувати всю свою тактику і працювати на перемогу Тьєррі Ньовілля, M-Sport ж стабільно відстає і нічим не тішить своїх уболівальників…

Rally Turkey Marmaris (становище після СД5)
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 57.52,4
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,2
3. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +12,3
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,7
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +24,4
6. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +54,1
7. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.23,1
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.47,5
9. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.27,1
10. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.39,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, ewrc-results.com

19-09-2020 19176
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца