Rally Turkey Marmaris, СД11: трилер триває…

У більшості випадків фінальний день етапу WRC обходиться без проміжного сервісу між секціями – екіпажі зазвичай «нарізають» два кола по спецділянках без візиту в зону сервісу (дозволена тільки дозаправка)… Але тільки не в Туреччині, де організатори запланували 40 хвилин обслуговування між обома недільними петлями – якраз з тієї причини, що одним зі двох допів фінального дня був 38,15-кілометровий Çetibeli. Як показали сьогоднішні події, цей крок був повністю виправданим – в іншому випадку втрати фінального дня могли виявитися просто космічними… Вже перший проїзд монстра під назвою Çetibeli перетворився на «новини зі фронту», коли майже всі екіпажі на WRC дружно зіткнулися з неприємностями. Першим став П’єр-Луї Лубе, який зійшов через технічні проблеми… Далі розпочався феєричний обвал! Есапекка Лаппі – прокол, заміна колеса… Теему Сунінен – відірвав колесо, схід! Калле Рованперя – прокол, заміна колеса, мінус дві хвилини! Себастьян Ож’є – прокол, заміна! Себастьян Льоб – прокол, фініш на дірявій шині! Тьєррі Ньовілль – прокол і заміна! Тільки Елфін Еванс якось проскочив між Сциллою та Харибдою, після чого став новим лідером ралі…

Після такого трилеру заїзди на короткому допі Marmaris (6,22 км), майбутньому Power Stage, могли здатися нудними – єдиною помітною подією став тільки той факт, що Себастьян Ож’є віддав друге місце Тьєррі Нёвіллю… Але попереду був ще повторний проїзд «чудовиська» Çetibeli, де учасникам довелося вибирати – або їхати дуже акуратно і втрачати чимало часу, або ризикнути, попри можливі наслідки. І незабаром після старту одна за одною прилетіли кілька новин – спочатку Отт Тянак з’їхав на узбіччя, прочекав десяток хвилин і тільки після цього відновив рух (нагадує якусь загадкову командну тактику Hyundai), потім Есапекка Лаппі вже вдруге за день зловив прокол (цього разу обійшлося без заміни колеса на допі)… Але головна подія була попереду – Себастьян Ож’є зупинився через проблеми з двигуном, не проїхавши навіть півтора десятка кілометрів! Таким чином, француз ось-ось втратить лідерство в чемпіонаті світу – в тому випадку, якщо його одноклубнику Елфіну Евансу вдасться сьогодні відсвяткувати перемогу або, як мінімум, доїхати на подіумі…

Rally Turkey Marmaris (становище після СД11)
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 2:38.40,6
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +36,9
3. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +55,5
4. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.35,9
5. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +4.01,2
6. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +4.38,2
7. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +11.58,6
8. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) +12.43,7
9. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) +14.20,3
10. Буласія/Дер-Оганнесян (BOL/RA, Citroen C3 R5) +14.26,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, ewrc-results.com

20-09-2020 20453
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца