Rally Sweden, СД2: ранок в Норвегії

Перший доп п’ятниці, Hof-Finnskog, протяжністю 21,26 км, проходив повністю територією Норвегії, а саме норвезькі спецділянки, навіть в умовах сильної відлиги, завжди були порятунком для Rally Sweden, оскільки покриття на них зазвичай зберігалося в належному стані. Однак сьогодні з ранку було настільки тепло, що навіть норвезькі дороги не витримали і «попливли». Ож’є, який відкривав трасу, став в цих умовах четвертим на допі: «Тепло, сім або вісім градусів, і дуже мокро. Зчеплення з дорогою хороше, але воно часто змінюється, і через це доводиться складно. Але не так погано, як в минулому році, коли переді мною був 10-сантиметровий шар свіжого снігу!»

Тьєррі Ньовілль, як завжди, неподалік – бельгієць показав п’ятий результат, поступившись чемпіону 1,6 секунди. При цьому Ож’є зберіг другу позицію в абсолюті, а Ньовілль перемістився з першого місця на третє, поступившись лідерством Отту Тянаку.

Естонець став найшвидшим на допі, вже на першому спліті привізши Ож’є 1,3 секунди. З ходу і не порахувати, скільки разів в останній час Отт захоплював лідерство і їхав на видаленні від суперників. Але ось утримати лідерство естонцеві вдавалося не завжди. Як тут не згадати сказані ним в міжсезоння слова про те, що у 2018 він просто не був готовий до боротьби за чемпіонство? Будемо сподіватися, що зараз ми побачимо іншого Тянака – такого, який зможе уникати неприємностей, впевнено лідируючи в гонці.

Дуже хотілося б стабільності і від Теєму Сунінена, який показав другий час – гонка в Швеції є для нього одним з тих етапів, де він реально може блиснути.

Відразу трьома позиціями поступився суперникам Андреас Міккельсен, який після паралельної гонки в Карлстад займав третє місце. А ось Себастьян Льоб, навпаки, піднявся на сім позицій, хоча на допі був лише дев’ятим.

Схоже, що ми, на жаль, не побачимо чудес у виконанні Маркуса Грьонхольма: фін поступився Тянаку майже хвилиною і займає зараз 23 позицію, поділяючи її з Ніколаєм Грязіним.

Турнірне становище після СД2
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 11.45,9
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +3,0
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,8
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +4,1
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +4,6
6. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,4
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +9,0
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +10,7
9. Льоб/Елена (F / MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +22,1
10. Тідеманд/Флоене (S / N, Ford Fiesta WRC) +25,8
11. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +28,8
12. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +35,0
13. Крістофферссон/Скармоен (S, Volkswagen Polo GTi R5) +35,1
14. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +39,7
15. Пієтарінен/Райтанен (FIN, Skoda Fabia R5) +40,2

15-02-2019 6273
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца